המסת שומן לייזר

במכלול הטיפולים הקוסמטיים שעומדים לפנינו, אלה שמטפלים בפנים החשופות שלנו או אלה שמטפלים באיברים שאנו מחביאים מתחת לבגדים, אחד הטיפולים המחוזרים ביותר הוא מתיחת בטן.

 

ישנם טיפולים הקשורים להצרת היקפים בבטן כשמדובר בכמויות גדולות של שומן, אך למקרים הקלים יותר, שבהם יש לנו מצבור שומן בינוני בבטן, כזה שלא יורד בהתעמלות או בדיאטה, כאלה שעומדים לנו למכשול בדרך להוריד עוד מידה או שתיים במכנסיים, כאלה שעושים את ההבדל בין את נראית נפלא איך הולכת הדיאטה החדשה? מוצעים לנו מספר טיפולים פחות פולשניים מניתוחים והם כוללים, מתיחת בטן באמצעות גלי רדיו או מתיחת בטן בלייזר.

 

המסת שומן בלייזר – מה זה למעשה ומה זה עושה?

 

הניתוח לשיפור בטן רופסת שנקרא לעתים מיצוק הבטן הוא הליך רפואי קוסמטי. באמצעות מכשיר לייזר מיוחד המיועד למטרה זו משתמשים בקרני לייזר המוכרות מטיפולים רפואיים שונים. בטיפול של מתיחת בטן בלייזר משתמשים בקרן לייזר החודרת אל העור ופולטת חום בצורה מבוקרת וגורמת בכך לחידוש העור באזור. בנוסף קרן הלייזר פועלת לעידוד ייצור הקולגן שהוא חלבון שמיוצר באופן טבעי על ידי הגוף ושומר על גמישות העור. את הטיפולים בלייזר יש לעשות כל כמה שבועות ולעבור סדרה של כ-10 טיפולים כדי לקבל תוצאות משמעותיות. המטרה היא לשפר את מראה הבטן בלי הליך ניתוחי ועם מינימום תופעות לוואי. פתרון מעולה לעור מדולדל.

 

מתיחת בטן בלייזר היא פתרון אידיאלי עבור נשים שאינן מעוניינות בטיפול פולשני כמו שאיבת שומן או ניתוח בטן, אך יחד עם זאת קשה להן להוריד את העודפים באמצעות התעמלות ודיאטה. למעשה הוא מתאים גם לנשים וגם לגברים מעל גיל 35. פעמים רבות אנשים שזקוקים למתיחת בטן הנובעת מעור רפוי יכולים להיעזר בשיטות של מתיחת בטן בלייזר שיביא למיצוק עור מדולדל ששום דיאטה ושום התעמלות לא יוכלו לעשות זאת עבורנו. בין אם מדובר בדלדול מראה הבטן עקב לידות או ירידה במשקל. הטיפול בלייזר אמור לעודד חידוש הרקמות ויצירת קולגן שמשפיע על גמישות העור.

 

המסת שומן בלייזר – תופעות לוואי

בניגוד לניתוחים קוסמטיים באזור אין כאן כמעט בעיה של תופעות לוואי משמעותיות.

  • לעתים יכולות להופיע תופעות לוואי אך הן עוברות לאחר מספר ימים.
  • אדמומיות
  • נפיחויות
  • שטפי דם
  • צריבה ועוד

 

ניתוחים וטיפולים פולשניים להמסת שומן ושאיבת שומן במקרים יותר קשים ישנן שיטות של המסת שומן בלייזר. זהו טיפול שאינו ניתוחי לגמרי אך יש בו אלמנט פולשני. קרן הלייזר פוגעת בתאי השומן שבאזור הבטן והשומן מתנקז מתוך הגוף דרך חתכים שמבצע המנתח. השומן שמומס בתהליך של המסת שומן בלייזר ממשיך להתנקז באמצעות הגוף עצמו גם בתקופה שלאחר הניתוח כך שאת התוצאות נראה מתפתחות לאורך זמן. ניתוח עוד יותר פולשני בתחום זה הוא ניתוח שאיבת שומן. יש להקפיד על כך ששני הטיפולים האלה יבוצעו על ידי רופא המתמחה בתחום, ויש להקפיד על מנוחה מספר ימים לאחר הניתוח שמבוצע בהרדמה חלקית או מלאה.

 

אנו נותנים שירות באזורים:

בצפון : חיפה, טבריה, נצרת,קרית שמונה, גליל מערבי לרבות נהריה, עכו. קריות, טירת הכרמל, עתלית, אזור חוף הכרמל, נשר, יקנעם, קרית טבעון, מגדל העמק, עפולה וחדרה.

בשרון : רעננה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, נתניה, הרצליה.

במרכז : תל אביב, חולון, בת ים, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, ראש העין, ראשון לציון, נס ציונה, רחובות,

קרית אונו.

בירושלים : במודיעין, בבית שמש והסביבה.

בדרום : באשדוד, אשקלון, באר שבע שדרות ואילת.

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
מתיחת בטן – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע