השפעת השומן על הבריאות

השפעת השומן על הבריאות – השמנה היא במקרים רבים בעיה שאיננה רק אסתטית – אלא גם בריאותית. אנשים שהם בעלי מסת שומן גבוהה, עשויים לחלות במחלות שונות, לצד הפגיעה באיכות החיים. ככל שהמסה הולכת וגדלה, גם הבעיות נעשות חמורות יותר, ובעלי משקל עודף של 30 אחוז ויותר אף עשויים להתמודד עם סיכונים של סוכרת, שומנים בדם, טרשת העורקים, יתר לחץ דם ואפילו סרטן. גם הלב והאברים הפנימיים מושפעים רבות מרמת השומן הגבוהה, והמשקל העודף עשוי להוביל להופעת הוורידים ברגליים ולבעיות גב. סביר להניח שאנשים רבים אשר סובלים ממשקל יתר אף מודעים לבעיות הללו ולאורך השנים גם ניסו דיאטות ופעילויות גופניות שונות כדי להפחית מהמשקל ולהיפטר מהשומן.
עם זאת, ישנם מצבים שבה השומן עיקש ומסרב לעזוב את הגוף, בעיקר במקומות מסוימים, אלא שגם עם בעיה זו ניתן להתמודד בקלות על ידי שימוש בבודי טייט, וגם על ידי ביצוע ניתוח מתיחת בטן שתעלים את עודפי העור ותסייע ליצירת המראה האסתטי שבו אנחנו חושקים.

 

מה עושה הבודי טייט  ?

 
אנשים שמתמודדים עם שומן עודף מחפשים מגוון פתרונות אפשריים, ואחד מהם – בודי טייט – מתאים דווקא למי שיש לו שומן מיותר, אבל בכמות יחסית קטנה. במקרים אלה השומן גם מרוכז בדרך כלל באזורים מאוד מסוימים בגוף כמו הבטן, ומכשיר בודי טייט הוא פתרון טוב במצב כזה. באמצעות שתי אלקטרודות יבצע המכשיר פעולות של המסת שומן ושאיבתו מהגוף, מה שכמובן יוביל לצמצום מצבורי השומן בבטן ויקדם אתכן לעבר המראה החטוב שאתן מחפשות. הטיפול עצמו הוא חד פעמי והוא נמשך כשעה וחצי.

מאחר ומדובר בהליך שיש בו מידה מסוימת של פולשנות, הוא עשוי להיות מעט כואב ולכן הוא מתבצע תחת הרדמה מקומית. עם זאת, ההחלמה ממנו מהירה למדי ובתוך כמה ימים כבר תחזרו לשגרה וגם תתחילו אט אט לראות את התוצאות הרצויות ואת הגוף שאליו אתן שואפות. בנוסף לפן האסתטי של מתיחת בטן חשוב לזכור שהפחתת השומן בגוף היא חשובה לשמירה על הבריאות, ולכן גם לאחר שתעברו את הטיפול באמצעות בודי טייט (Body Tite) , הרגלי תזונה חדשים ובריאים, כמו גם ביצוע פעילות גופנית סדירה, הם שני צעדים קריטיים שיסייעו לשמור על התוצאות הטובות ולהימנע מצבירה מחודשת של שומן בגוף.

 

השפעת השומן על הבריאות והצורך בניתוח מתיחת בטן – מתי מבצעים?

 

אנשים שעוברים דיאטה קיצונית ויורדים במשקל באופן דרסטי, נשארים במקרים רבים עם עודפי עור שהם בהחלט לא נעימים מבחינה אסתטית. בחלק מהמקרים גם הירידה במשקל נעצרת וחלקים שונים בגוף מסרבים להמשיך ולהקשיב לנו, וגם חיזוק קצב האימונים בחדר הכושר לא יעזור בהכרח. במצבים אלה ניתן לשלב בין שתי שיטות טיפול – בודי טייט (Body Tite) וניתוח מתיחת בטן. למעשה, ניתוח מתיחת בטן יסייע להיפטר מעודפי העור, לאחר המסת השומן העיקש במסגרת טיפול הבודי טייט. אם אתם מבקשים לברר מחיר מתיחת בטן, חשוב מאוד שתקפידו לבחור ברופא מקצועי ובעל ניסיון רב שיבצע את ההליך, ולשם כך מומלץ שתקבעו פגישות ייעוץ עם מספר רופאים, שכל אחד מהם יוכל להציע את כישוריו ואת ניסיונו.
לאחר שיהיה בידיכן כל המידע, תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכן ולקבוע איזו שיטת טיפול נכונה לכם כרגע, מה יכול להוביל אתכן אל התוצאה הנחשקת וכיצד תוכלו לשמור על התוצאות שתשיגו לאורך זמן. אם את עדיין מתלבטת או שאת מרגישה שאת זקוקה למידע נוסף לפני שתוכלי לצאת לדרך ולהתחיל לפעול, השאירי לנו את מספר הטלפון שלך ונשמח לייעץ לך לגבי ניתוח מתיחת בטן ובודי טייט.

 

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
מתיחת בטן – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע