ניתוחי בטן והצרת היקפים

ניתוחי בטן והצרת היקפים מהווים חלק משמעותי במגוון הניתוחים הפלסטיים הנעשים כיום  היות ואזור הבטן נחשב תמיד לחלק בעייתי. נשים אחרי מספר לידות, גברים שהחלו לפתח כרס, כולם סובלים מאותה בליטה הממוקמת במקום הבולט ביותר בגוף. ניתוח בטן על כל סוגיו, מהווה פתרון טוב לכל אותם בעיות. מה חשוב לדעת על ניתוח בטן, אילו סוגי ניתוחי בטן קיימים ואיך תדעו מה מתאים לכם.

 

ניתוחי בטן והצרת היקפים

כשמדברים על ניתוח בטן, שני הניתוחים הפופולריים ביותר הם מתיחת בטן ושאיבת שומן. ניתוחי בטן אילו מסייעים לשיפור מראה הבטן לצד שיפור המראה הכללי, כמו כן, ניתוח בטן מסייע מאוד להגברת הביטחון העצמי.

כשמדברים על ניתוח בטן כמו מתיחת בטן, חשוב מאוד להבין שניתוח בטן מסוג זה, מתאים לנשים שעברו מספר הריונות או למשל לאנשים שעשו דיאטה קיצונית ויש להם עודפי עור. היות ומדובר בניתוח בטן לא פשוט, חשוב מאוד לקבל ייעוץ מקצועי ואישי, להבין מהו הליך ניתוח הבטן ולא פחות חשוב, להבין מה יהיו התוצאות באופן ראלי, בהתאם למצב הפיזי שלנו.

ניתוח בטן כמו מתיחת בטן יכול להיעשות במספר שיטות. מתיחת בטן קלאסית, הליך אשר בו מוצאים את העור העודף מהטבור ומבצעים הפרדה של העור בבטן העליונה, תוך חיזוק שרירי הבטן הרפויים. כמו כן, במידה ועודף העור מתמקד רק בבטן התחתונה ומדובר במקרה בו שרירי הבטן חזקים, ניתן לעשות מתיחת בטן מוקטנת, ללא נגיעה בטבור. ניתוח בטן מסוג זה נעשה בדרך כלל בהרדמה מקומית או כללית, אך אינו כרוך באשפוז ואינו מורכב כמו מתיחת בטן מלאה.

ניתוח בטן נוסף, הינו ניתוח שאיבת שומן, ניתוח בטן זה מתאים לאנשים אשר צריכים הסרת שומן באזור הבטן, כאשר האזור הנפוץ לטיפול זה הינה הבטן התחתונה. חשוב לדעת כי בשאיבת שומן בבטן מטפלים בפיסול הגוף באופן כללי ולכן יש לשקול ניתוח בטן מסוג זה ביחס למבנה הגוף.

ניתוחי בטן יכולים להציע אלטרנטיבה מהימנה, מהירה ואיכותית לבעיות שומן או מראה לא אסתטי באזור הבטן. כשאתם שוקלים האם לעשות ניתוח בטן, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון:

  • איזה ניתוח בטן הכי מתאים לכם, מדד זה נקבע על סמך מספר קריטריונים, בניהם מבנה הגוף, מצב האזור המטופל, עמידות המטופל וההליך אותו הוא מעוניין לעבור.
  • כמו כן בכל מצב בו שוקלים לעשות ניתוח בטן, חובה להתייעץ עם פלסטיקאי מומחה, אשר עשה בעבר את כל ניתוחי הבטן, כך שיוכל להמליץ לכם נאמנה.
  • לא פחות חשוב, לפני ניתוח בטן חשוב מאוד להבין למה נכנסים. לא משנה אם מדובר על מתיחת בטן, שאיבת שומן או ניתוח בטן אחר, התוצאה תהיה אפקטיבית ביחס לנקודת הפתיחה

בכל הנוגע לניתוח בטן, אם אפשר, תמיד העדיפו את האופציה החלקית וטפלו באזור ממוקד, לעתים ההבדל בין מתיחת בטן מלאה לחלקית, הוא זניח, אך מתבטא במחיר סביר ותקופת החלמה קצרה יותר.

 

אנו נותנים שירות באזורים:

בצפון : חיפה, טבריה, נצרת,קרית שמונה, גליל מערבי לרבות נהריה, עכו. קריות, טירת הכרמל, עתלית, אזור חוף הכרמל, נשר, יקנעם, קרית טבעון, מגדל העמק, עפולה וחדרה.

בשרון : רעננה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, נתניה, הרצליה.

במרכז : תל אביב, חולון, בת ים, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, ראש העין, ראשון לציון, נס ציונה, רחובות,

קרית אונו.

בירושלים : במודיעין, בבית שמש והסביבה.

בדרום : באשדוד, אשקלון, באר שבע שדרות ואילת.

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
מתיחת בטן – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע