שאיבת שומן מהסנטר

הסנטר הוא אחד מהמקומות הבעייתיים ביותר בפנים והמראה שלו משפיע על נראות הפנים כולן. סנטר שמן או כפול הוא דבר לא אסתטי והוא יכול להוריד בצורה משמעותית את רמת הביטחון העצמי ואיכות החיים. בשנים האחרונות אנו רואים מגמת עלייה בפופולריות של אנשים אשר עוברים ניתוחים פלסטיים לצורך שאיבת שומן מהסנטר ובכלל באזור הפנים, לעיצובן ולצורה הפנטסטית בה איכות החיים שלהם עולה. הודות לחידושים טכנולוגיים ולשיטות טיפול חדשות, כיום ניתן למצוא מגוון של דרכים בכדי להשיג את הפנים שתמיד רצית בהליך כירורגי או לא ובכל מקרה בשיטת שאיבת שומן בפנים. רופא מומחה מסוגל להציע לך מגוון אפשרויות טיפול ולבחור את הדרך אשר תתאים לנתונים שלך

 

 

מי מבצע שאיבת שומן בפנים

לשאיבת שומן הפנים מספר רב של שיטות וטכניקות אך יש לזכור שאפילו שחלקן אינן כירורגיות על כולן להיעשות על ידי רופא מומחה. לא מומלץ לבצע שאיבת שומן בפנים בכלל ובסנטר בפרט אלא במרפאה מומחית אשר יכולה להציע לך כמה פתרונות ולהביא אותך לעבר התוצאה הרצויה ללא תופעות לוואי וכאבים. מנתח פלסטי אשר אינו מיומן בכל שיטות הטיפול לא יוכל לדעת איזו שיטה מתאימה לך ומה הן התוצאות של כל שיטה.

 

 

מה הן השיטות לשאיבת שומן בפנים

לשאיבת שומן מהפנים מספר שיטות, חלקן דורשות ניתוח ולעתים אף אשפוז לילה בעוד חלקן לא מצריכות פעולה כירורגית והן נעשות בשלבים. כעת נפרט מספר שיטות אך יש לקבל מידע מלא על כל שיטה מן הרופא המטפל ומומלץ לשאול את הרופא מדוע הוא ממליץ על שיטה ספציפית עבורך.

 

שאיבת שומן מהסנטר – ניתוח שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן בפנים מתאים לאנשים בעלי צוואר גדול, פנים עגולות וסנטר כפול או שמן. הניתוח משפר את תצורת הפנים בצורה משמעותית כמו שהוא משפר את מראה הצוואר. ניתוחים לשאיבת שומן באזור הסנטר בכדי להעלים סנטר כפול נעשים כבר בגילאים צעירים מאוד והם משפרים בצורה דרסטית את נראות הפנים. במצבים מסוימים ניתוח שאיבת שומן הפנים יעשה בשילוב עם מתיחת פנים וצוואר.

קראו על כך בהרחבה בכתבה שבקישור הבא: ניתוח שאיבת שומן כל המידע ובהרחבה

 

שאיבת שומן מהסנטר – ליפוליזיס לטיפול בסנטר כפול

הודות לגילוי של היכולות של חומרים מסוימים להמסת שומנים נפתח ענף חדש המצליח להגיע לאותן תוצאות של שאיבת שומן בפנים מבלי הצורך בחתכים או בניתוח. החומרים מוזרקים במהלך מספר מפגשים לאזורים הבעייתיים והשומן באזורים אלו מומס. התוצאות של הליך זה הן מרשימות ביותר ואין לו תופעות לוואי. טיפול זה נחשב ליעיל ביותר באזורים קטנים כמו הסנטר, ומחירו יחסית נמוך מהליך כירורגי כמו ניתוח.

להמשך קריאה בנושא מחירים, היכנסו לכתבה בנושא זה: מחירי ניתוח לשאיבת שומנים

 

המסת שומן לטיפול בסנטר כפול

בניגוד לתהליך הליפוליזיס, ישנן שיטות להמסת שומנים אשר לא כוללות זריקות או הכנסה של חומרים לגוף. מכשירי לייזר וגלי רדיו חדישים מסוגלים למוסס שומנים הנמצאים מתחת העור מבלי לחדור אותו. הפרוצדורה לא מצריכה כניסה לחדר הניתוחים ולעתים יוחדר סיב לייזר אשר ממוסס את השומנים במקומות הרצויים.

 

החלמה מניתוחי שאיבת שומן מהפנים

כמובן שההחלמה ותהליך ההחלמה תלויים מאוד בסוג ההליך הנבחר על ידך ועל ידי הרופא המטפל שלך. ככל שהתהליך דורש פעולה כירורגית פולשנית יותר, כך תהליך ההחלמה עשוי להתארך. ככלל, תהליכי ההחלמה משאיבת שומן מהפנים אינם ארוכים או קשים, לאחר שאיבת שומן אין בדרך כלל תחבושות וברוב המקרים התפרים יכוסו עם פלסטר. במקרים מסוימים יש לחבוש את המקום בחבישה אלסטית אשר תחזיק את התפרים במקומם עד שהעור יתאחה.

 

 

לאחר השארת הפרטים בטופס אנו נדאג לקשר אותך עם המרפאות הרלוונטיות ביותר אלייך, הן ייקבעו לך פגישת ייעוץ ראשונית ולא מחייבת בה יינתן לך כל המידע בנושא שאיבת שומן מהסנטר או כל מקום אחר בגוף בכדי לעשות החלטה מושכלת. מרפאות מסוימות יוכלו אפילו לעשות לך הדגמה ממוחשבת לצורה בה יראו הפנים שלך לאחר ההליך.

השירות ללא עלות וללא התחייבות מצד הגולש!