איך להוריד שומן בירכיים

אידיאל היופי משפיע על חיי כולנו ולעתים קרובות בדרך לאורח חיים בריא יותר אנו נתקלים במכשול אשר מסכן את כל אורח החיים הבריא שסיגלנו.
מכיוון וגוף חטוב ומושך הוא אחד התמריצים העיקריים לאורח חיים בריא,
המכשולים הקשים ביותר הם מצבורי שומן אשר מצד אחד משפיעים בצורה
דרסטית על נראות הגוף אך מצד שני אינם נשרפים בקלות. איך להוריד שומן בירכיים
היא שאלה אשר נשאלת פעמים רבות מכיוון ושומן הירכיים הוא מהעקשנים
ביותר והוא משפיע על נראות הרגל והגוף כולו. מעבר לכך,
אפילו כמויות קטנות של שומן באזור הירכיים הן מורגשות.
דיאטה מסודרת ושילוב של ספורט בשגרת החיים מסייעים להורדה במשקל
אך חלק הגוף העליון מאבד שומן בצורה מהירה ויעילה בהרבה מהחלק התחתון.
עובדה זו מקשה על היפטרות ממצבור השומנים הנמצאים באזור הירכיים ומותירה לאנשים רבים לפנות
למנתחים לצורך ביצוע מהיר על ידי שאיבת שומן מהירכיים.

 

איך להוריד שומן בירכיים? שאיבת שומן מהירכיים או דיאטה ?

מרבית האנשים טועים כאשר הם משערים ששאיבת שומן מהירכיים ודיאטה הן שתי דרכים שונות, למעשה סינרגיה בין השתיים
תוביל לתוצאות הטובות ביותרדיאטה נכונה ושילוב של אורח חיים בריא יותר מסייעים בשמירה על התוצאות משאיבת השומן
ומעצבים את השרירים אשר נמצאים מתחת לשכבות השומן אשר הוסרו. שאיבת השומן מעניקה לך את המראה המגיע לך וחיזוק חיובי
עצום להתנהגות בריאהשאיבת השומן מסירה שכבות ומצבורי שומן עקשניים אשר קשה מאוד להוריד בעזרת תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית.
איך לשרוף שומן בירכיים אינה שאלה שיש לה תשובת פלא אך היא תעזור לך להראות ולחיות כמו שרציתהתשובה לשאלה איך להוריד שומן
בירכיים ושיפור המראה החיצוני היא שילוב של כל הכלים העומדים ברשותך.

 

תהליך שאיבת שומן בירכיים

בפגישת הייעוץ הראשונית והלא מחייבת הרופא המנתח יסביר לך על מהלך הניתוח בפירוט, יתאר לך את השינויים אשר יחולו בגופך ולעתים אף יוכל להראות לך תצוגה ממוחשבת של מראה הגוף שלך לאחר הניתוח. מומלץ לעבור מספר פגישות ייעוץ מכיוון ולמרפאות שונות ישנן שיטות שונות להורדת השומן מן הירכיים והדבר יכול להתבטא בתוצאות טובות יותר עבורך.

לקראת הניתוח ישורטטו על גופך הגבולות לשאיבה ובמהלכו השומן יישאב. בכדי לשאוב את השומן יש לבצע חתך זעיר של כשני מילימטרים בצמוד לאזור ממנו יישאב השומן. לחתך זה תוחדר מחט חלולה המחוברת למכשיר וואקום אשר יאפשר לרופא המנתח לעקוב אחר כמות השומן המוצאת מן הגוף. ברובם הגדול של המקרים לא מוצאת כמות שומן אשר עולה על שלושה ליטרים. חשוב להבין שהתשובה לשאלה איך לשרוף שומן בירכיים אינה שווה לשאלה איך להוריד שומן בירכיים, שאיבת שומן מהירכיים תסיר שומנים רבים אך אורח חיים בריא ידאג לשמור על התוצאה ולוודא שהיא תשתפר עם הזמן.

 

כיצד שאיבת שומן באזור הירכיים תשפיע עלייך

התוצאות של הסרת שומן מאזור הירכיים הן מגוונות ותלויות בכמות השומן הנמצאת בירכיים, המאפיינים האישיים שלך ושיטת הטיפול. בכדי לקבל מושג מדויק בנוגע לצורה בה ישפיע ההליך על מראה הירכיים שלך יש להגיע לפגישת הייעוץ הראשונית והלא מחייבת. בפגישה זו יוסברו לך כל ההיבטים של מעבר ההליך, החל מהצד הרפואי והמגבלות הרפואיות ועד לנתונים היבשים יותר כמו עלות ההליך והאפשרות של עזרה במימון הניתוח בעזרת קופת החולים שלך.

 

כמה עולה שאיבת שומן בירכיים ?

מחירי הניתוח נעים ומשתנים בהתאם לכמות האזורים שהוזמנו על ידי המנותח, וותק המנתח ומידת הפופולריות שלו וכן בעיקר בהתאם למורכבות ורמת הציפיות שיש למנתח לספק ללקוח. כמות השומן הנשאב הנו דבר די מכריע במחיר הסופי אך יחד עם זאת ניתן להפחית את העלות בהתאם עם תדעו לפנות למנתח בבקשות הנכונות בהם צוות הפורטל יוכל לסייע לכם. ניתן לציין כי עלות ניתוח שאיבת שומן בירכיים נע בין 12.000 לבין 15.000 שקלים אך המחיר עשוי להשתנות מטה ובצורה ניכרת כאשר משלבים מספר אזורים באותו יום ניתוח.

למחירון שאיבת שומן לפי אזורים בגוף יש להיכנס ללחוץ על קישור זה

לקריאה בהרחבה בנושא שאיבת שומן יש ללחוץ על קישור זה

 

לאחר השארת פרטים בטופס אנו נוודא שהמרפאות המתמחות ביותר יצרו איתך קשר ויספקו לך את כל המידע שיש להכיר על איך להוריד שומן בירכיים לפני קבלת החלטה מושכלת והערכות מחיר רלוונטיות. אנו מציעים לגולשינו לא לפנות למרפאות באופו עצמאי לתת לנו לפנות אליהם ולסדר לכם מחיר. פנייתכם תועבר למרפאות הרלוונטיות בהתאם לאזור השירות בו תבחרו והם כבר ידאגו להתחרות על התואר לנתח אתכם במחיר מוזל וסביר אך מתחת למחיר הממוצע. אל תטעו, גם מרפאות המנתחים הכי מבוקשים, הפופולריים והמוכרים מעוניינים בכל לקוח חדש ובכל סוג של ניתוח וזאת בשל תחרות עזה מאד הקיימת בשנים האחרונות בתחום ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים. לחצו על הקישור הבא להשארת פרטים לנציגנו.

השירות ללא עלות מצידכם וללא התחייבות !!