המסת שומן באולטרסאונד

להורדה במשקל ישנן משמעויות בריאותיות ואסתטיות רבות, בימים בהם אידיאל היופי משפיע על כולם למראה חטוב יש את היכולת לשפר את רמת איכות החיים. ביטחון עצמי גבוה יותר, נוחות ואנרגיות מחודשות הם רק חלק מתופעות הלוואי החיוביות של המסת שומן באולטרסאונד vaser . טיפול זה אינו פולשני או מכאיב ואינו מצריך הרדמה. הודות לטכנולוגיות חדשות ניתן להוריד את היקף הבטן, לחטב אזורים מסוימים ולהעלים כיסי שומן לא רצויים ועקשנים. הצרת היקפים בלה קונטור הנה שיטה ליצירת רטט אשר מפרק את שכבות השומן וממוסס אותן, לאחר שהן מומסות שכבות השומן יוצאות מן הגוף. מכיוון ומדובר בהצרת היקפים באולטרסאונד ניתן לקבל תיעוד מדויק של ההליך ולראות את התוצאות של ההליך בזמן אמת.

 

כיצד מתבצעת המסת שומן באולטרסאונד vaser

בכדי לגרום להמסה של תאי השומן יש לגרום לפירוקם, הצרת היקפים בלה קונטור משתמשת בגלי אולטרסאונד בכדי לגרום לרטט בשכבות השומן, להריסתן והוצאתן מהגוף. מכיוון וגוף התאים של תאי שומן חלש יותר משל תאים אחרים, שכבות עור ותאים אחרים אינם מושפעים כמעט כלל מן ההליך. הצרת היקפים באולטרסאונד הנה תהליך המותאם למידות ולצרכים שלך ולכן לכל מטופל ידרשו מספר שונה של טיפולים באורכים שונים, טיפול ממוצע נמשך כארבעים דקות. מכיוון וישנן מספר שיטות מומלץ להיוועץ עם מגוון מרפאות ולראות איזו מציעה לך את ההליך הנכון ביותר עבורך מבחינת תוצאה, לוחות זמנים ומחיר.

 

תהליך המסת שומן באולטרסאונד

תהליך הצרת היקפים באולטרסאונד נעשה תחת הרדמה מקומית בלבד ויש לעבור אותו רק אצל מומחים אשר הוסמכו לכך והם הציגו בפנייך תיק עבודות מגוון. במהלך הטיפול גם מוצאים מן העור רעלנים והמסת השומן מובילה לשיפור בלחץ הדם ותחושת רעננות. בעת הצרת היקפים בלה קונטור, גלי האולטרסאונד מופצים על ידי אלקטרודות זעירות הנכנסות בין נקבוביות העור ושולחות גלי קול. אותם גלי קול פוגעים בשכבות השומן וגורמים לרטט בגופי התאים אשר מוביל להריסתם.

 

מה הוא המחיר של הצרת היקפים באולטרסאונד vaser

חשוב מאוד להבין שישנן מספר שיטות לשימוש באולטרסאונד בכדי
לגרום להמסה של שכבות השומן. מעבר לכך, ישנן שיטות להמסת שומן
אשר משתמשות בטכנולוגיות שונות ולכן מומלץ להיוועץ עם מספר מרפאות.
בזמן פגישת הייעוץ הראשונית והלא מחייבת יוסברו לך זמני הטיפולים,
מספר הטיפולים, שיטת הטיפול והתוצאה.
כל אלו כמובן משפיעים על העלות של כל התהליך והערכת מחיר
ניתן לקבל לעתים קרובות כבר בשיחת הטלפון הראשונית.
המחיר הנו סטטי ומשתנה מעת לעת על ידי מבצעים או חבילות המתעדכנות
ומשתנות לעתים קרובות. המחירים נעים בין 7.500 שקלים לבין 22.000 שקלים
ואף יותר כאשר מתקשרים עם מרפאה לחבילת טיפולים גדולה ומורכבת.
נשמח לעמוד לשירותכם לספק לך שירות שיחסוך לך מאות ואלפי שקלים ללא מאמץ, עלות והתחייבות מצידך – השאירו לנו פרטים ותנו לנו לעשות את העבודה!

 

האם קיימים סיכונים, סיבוכים או תופעות לוואי ?

לאל קיימים סיכונים ממשיים למטופלים אולם קיימים סיכונים לשטפי דם גדולים לחולים במחלות מסוימות כך שחובת דיווח נטילת תרופות ומחלות קיימות או שהיו קיימת ועל כל מטופל ומנתח/מטפל לעבור על פרטים אלו ועל חובת המטפל לדווח על הסיכונים ו/או הסיבוכים האפשריים כתוצאה מנטילת תרופות למשל וחוסר התחשבות ורצינות להכוונת הרופא. באופן כללי ניתן לומר שקיימות תופעות לוואי מעטות בעיקר נפיחות קלה שתרד תוך מס' ימים בלבד ומעט אדמומיות.

 

מה לגבי המלצות וחוות דעת מטופלים, והאם התוצאות מספקות אותם ?

הדעות על כך די חלוקות אך ניתן בהחלט לומר כי רוב המטופלים אכן הביעו כי התוצאות נראות ומורגשות וחוות דעתם נעה בין חלק ניכר שטוען כי ניתן להוריד זאת ללא בעיה על ידי אימוני כושר והמחיר אינו משקף או ריאלי ביחס לתוצאות. חלק מהמטופלים אכן הביעו עניין להמליץ למכרים ו/או לאנשים אשר ירצו לפנות אליהם וחלק מהמטופלים אמרו שיציעו להם לבחון אפשרות של חיטוב הגוף על ידי אימוני כושר כי דעתם על התוצאה היא כי עלות מול תועלת אינה משתלמת מספיק.

 

יתרונות הטיפול בשיטה זו:

  • רוב המטופלים מדווחים כי הטיפולים אינם כואבים
  • אין צורך לשריין ימי מחלה בבית כי ניתן לחזור לשגרה תוך יום אחד בלבד
  • הטיפולים הנם מדויקים וממוקדים לאזור המבוקש
  • שיפור ניכר המראה העור וחיטובו
  • ללא תופעות לוואי מיוחדות
  • ללא סיכונים או סיבוכים מיוחדים
  • תוצאות ניכרות זמן קצר
  • ועוד

 

האם המסת שומן, חיטוב והצרת היקפים ללא ניתוח מתאימים לך

מכיוון ומדובר בשיטה לא חודרנית להעלמת שומנים, לשיטות השונות יש מגבלות ואזורים בהם הן פחות יעילות. כמובן שגם בין השיטות יש כאלו המתאימות יותר לאזורים ויעדים אחרים. באופן כללי, השיטות להמסת שומן ללא ניתוח יעילות במיוחד באזור הגב ומרכז הגוף הקדמי כולל אזור החזה אצל גברים, באזור המותניים ובחיטובן, בעיצוב הבטן ובהסרת כיסי שומן לא אסתטיים. ישנם אזורים כמו שומן בברכיים או ברגל הפנימית אשר אינם מומלצים בחלק מן השיטות. במעמד שיחת הטלפון ופגישת הייעוץ הראשונית תבחן המרפאה את הנתונים שלך לאור הציפיות שלך מן ההליך ותסביר לך כיצד תוכל לעזור לך המסת שומן באולטרסאונד vaser או בכל שיטה אחרת.

 

בכדי לקבל מידע נוסף על המסת שומן באולטרסאונד ולבדוק האם ההליך מסוגל לעזור לך להגיע ליעדים שלך יש להשאיר פרטים בטופס. אנחנו נדאג שהמרפאות הרלוונטיות יחזרו אלייך עם כל התשובות ואף ייקבעו לך פגישות יעוץ ראשוניות ולא מחייבות. השירות שאנו מספקים ללא עלות או התחייבות מצד הגולש/ת ומתקיים מתוך צורך ממשי להוזיל את מחירי הניתוחים השונים בתחום זה ובתחומים אחרים על ידי שירות המקיים מאין מכרז בין מרפאות המומחים בתחום אשר מקבלים את פנייתך דרכנו ומבינים כי הם בשלב זה בתחרות מול מרפאות נוספות ועניין המחיר עומד כפקטור.

השאירו פרטים כאן

השירות שלנו קיים משנת 2007 חסך, וממשיך לחסוך אלפי שקלים

לכל מנותח/ת – וזה בדוק!!