בודי טייט סיכונים ותופעות לוואי

הפופולריות העולה של ענף הרפואה הקוסמטית הביאה למצב בוא אנו חווים קפיצה אדירה בטכנולוגיות ובשיטות לשיפור המראה החיצוני ללא כאבים ותופעות לוואי. המגמה העולה כיום היא הליכים לא כירורגים, משמע לא דורשים שום פעולה חודרנית. להליכים לא כירורגים יש כמה יתרונות, חלקם נובעים מכך שלא מכניסים את המטופל להרדמה או חודרים לגופו וחלקם נובעים מזמני הטיפול וההתאוששות הקצרים. היום, יותר מתמיד, אין צורך להרגיש שלא בנוח בגוף של עצמך, בודי טייט מציע לך בדיוק את הדחיפה שתאפשר לך להישאר על הדרך הנכונה ולשפר את המראה החיצוני שלך. בכבתה זו נדבר על בודי טייט סיכונים ותופעות לוואי אפשריים ומעט על נושא: כמה עולה בודי טייט ועוד.

 

כיצד מתבצע בודי טייט

טיפול ממוצע של בודי טייט אורך כשעה וחצי אך יש להביא בחשבון שזמן הטיפול משתנה ותלוי במספר האזורים המטופלים ובמאפיינים של המטופל. לאחר טיפול בודי טייט סיכונים ותופעות לוואי פעוטות עשויות להופיע אך הן ייעלמו עד לארבעה שבועות לאחר ביצוע ההליך. במהלך הטיפול הרופא המומחה ישתמש במכשור אשר משדר גלי רדיו לעבר האזור המטופל. המכשיר מדויק מאוד ולכן הוא מושלם לטיפול באזורים קטנים ובמקומות בהם ישנו שומן "עקשן". לאחר המסת השומנים המכשיר גם גורם להידוק של העור כך שלא נשאר עור עודף.

למאמר המורחב בנושא זה היכנסו לקישור הבא: שיטת בודי טייט בהרחבה

 

כיצד מתבצעת המסת השומן

בודי טייט סיכונים ותופעות לוואיגלי רדיו בטכנולוגיית RF נשלחים דרך המכשיר אל האזור המטופל. גלי הרדיו גורמים בו זמנית להתחממות של המקום ולהמסה של תאי השומן מתחת לעור ובכך מעצבים ומהדקים אותו. בודי טייט אינו משנה את מבנה הגוף אלא מעצב, מהדק ומעלים שומן מאזורים ספציפיים.

למאמר המורחב בנושא טיפולי רדיו היכנסו לקישור הבא: המסת שומנים על ידי גלי רדיו

 

בודי טייט סיכונים ותופעות לוואי

האם לבודי טייט תופעות לוואי היא שאלה שכיחה, על הדף זה מרגיש טוב מדי אך יש לזכור כי לא מדובר כאן בהליך השואב שומן בכמויות גדולות אלא כזה המצליח לתקן אזורים קטנים ועקשניים יותר. בעזרת ההליך ניתן לתקן סנטר כפול, כפלים במותניים ולעצב את הירכיים. לאחר הבודי טייט יש לשמור על אורח חיים בריא בכדי לשמר את התוצאה לזמן רב. מחקרים בחנו כמה עולה בודי טייט מבחינה בריאותית והאם להמסת השומן יש השפעה על האיזון בדם. מעקב אחרי מספר גדול מאוד של מטופלים הראה כי אין להמסת השומנים שום תופעת לוואי המעלה את רמות הכולסטרול או השומנים בדם.

 

השימוש בגלי רדיו אינו מסוכן

אין כל תופעת לוואי שלילית לשימוש בגלי רדיו. מעבר לכך, את המכשור של היום ניתן לכוון כך שיתאים לאזורים ולמטרות שונות. לאחר המסת תאי השומן, המכשיר גורם לסגירת תאי הדם באזור ובכך מונע לחלוטין דימום. לנשים לאחר הריון מומלץ לעבור את ההליך מכיוון והוא מצליח לשחזר את המראה שלפני ההיריון מבלי לעשות נזק לגוף. זאת מכיוון שלטיפול בודי טייט סיכונים ותופעות לוואי מעטות מאוד.

 

כמה עולה בודי טייט

בכדי לענות על השאלה כמה עולה בודי טייט יש להבין בכמה אזורים יש לטפל ואיזה גודל של מצבורי שומן יש למוסס. הערכת מחיר כללית יכולה להתקבל כבר בשיחת הטלפון ולכן מומלץ לדבר עם יותר ממרפאה אחת ומחיר מדויק יינתן בפגישת הייעוץ הראשונית והלא מחייבת עם הרופא המומחה. רמת הדיוק של המכשיר הוא גבוהה מאוד ולכן כמה עולה בודי טייט במרפאה כזו או אחרת לא צריך להיות השיקול היחידי, יש לדרוש לראות את תיק העבודות של הרופא אשר יבצע את ההליך ולבחון את המכשור בו המרפאה משתמשת.

למאמר המורחב בנושא מחירים ועלויות היכנסו לקישור הבא: בודי טייט מחיר | המסת שומן מחיר

 

לאחר השארת פרטים בטופס אנחנו נדאג לקשר אותך למרפאות הרלוונטיות ביותר אלייך, בשיחת הטלפון ופגישת הייעוץ הלא מחייבת יינתנו לך כל הפרטים ויוצגו לך התוצאות האפשריות של ההליך עבורך. אלפי גולשינו לא טעו וכבר חסכו לא מעט כספים בטיפולי בודי טייט, מה איתך ?            צרי/צור קשר כאן.

השירות מסופק לגולשי האתר ללא עלות וללא התחייבות מצידם!