המסת שומן בלייזר

במכלול הטיפולים הקוסמטיים שעומדים לפנינו, אלה שמטפלים בפנים החשופות שלנו או אלה שמטפלים באיברים שאנו מחביאים מתחת לבגדים, אחד הטיפולים המחוזרים ביותר הוא מתיחת בטן על ידי המסת שומן בלייזר.

ישנם טיפולים הקשורים להצרת היקפים בבטן כשמדובר בכמויות גדולות של שומן, אך למקרים הקלים יותר, שבהם יש לנו מצבור שומן בינוני בבטן, כזה שלא יורד בהתעמלות או בדיאטה, כאלה שעומדים לנו למכשול בדרך להוריד עוד מידה או שתיים במכנסיים, כאלה שעושים את ההבדל בין את נראית נפלא איך הולכת הדיאטה החדשה? מוצעים לנו מספר טיפולים פחות פולשניים מניתוחים והם כוללים, מתיחת בטן באמצעות גלי רדיו או מתיחת בטן בלייזר.

 

 

מה זה המסת שומן בלייזר ?

הניתוח לשיפור בטן רופסת שנקרא לעתים מיצוק הבטן הוא הליך רפואי קוסמטי. באמצעות מכשיר לייזר מיוחד המיועד למטרה זו משתמשים בקרני לייזר המוכרות מטיפולים רפואיים שונים. בטיפול של מתיחת בטן בלייזר משתמשים בקרן לייזר החודרת אל העור ופולטת חום בצורה מבוקרת וגורמת בכך לחידוש העור באזור. בנוסף קרן הלייזר פועלת לעידוד ייצור הקולגן שהוא חלבון שמיוצר באופן טבעי על ידי הגוף ושומר על גמישות העור. את הטיפולים בלייזר יש לעשות כל כמה שבועות ולעבור סדרה של כ-10 טיפולים כדי לקבל תוצאות משמעותיות. המטרה היא לשפר את מראה הבטן בלי הליך ניתוחי ועם מינימום תופעות לוואי. פתרון מעולה לעור מדולדל.

 

מתיחת בטן בלייזר היא פתרון אידיאלי עבור נשים שאינן מעוניינות בטיפול פולשני כמו שאיבת שומן או ניתוח בטן, אך יחד עם זאת קשה להן להוריד את העודפים באמצעות התעמלות ודיאטה. למעשה הוא מתאים גם לנשים וגם לגברים מעל גיל 35. פעמים רבות אנשים שזקוקים למתיחת בטן הנובעת מעור רפוי יכולים להיעזר בשיטות של מתיחת בטן בלייזר שיביא למיצוק עור מדולדל ששום דיאטה ושום התעמלות לא יוכלו לעשות זאת עבורנו. בין אם מדובר בדלדול מראה הבטן עקב לידות או ירידה במשקל. הטיפול בלייזר אמור לעודד חידוש הרקמות ויצירת קולגן שמשפיע על גמישות העור.

 

 

סיכונים, סיבוכים ותופעות לוואי

בניגוד לניתוחים קוסמטיים באזור אין כאן כמעט בעיה של תופעות לוואי משמעותיות.

  • לעתים יכולות להופיע תופעות לוואי אך הן עוברות לאחר מספר ימים.
  • אדמומיות
  • נפיחויות
  • שטפי דם
  • צריבה ועוד
  • סיכונים או סיבוכים הנם נדירים

ניתוחים וטיפולים פולשניים להמסת שומן ושאיבת שומן במקרים יותר קשים ישנן שיטות של המסת שומן בלייזר. זהו טיפול שאינו ניתוחי לגמרי אך יש בו אלמנט פולשני. קרן הלייזר פוגעת בתאי השומן שבאזור הבטן והשומן מתנקז מתוך הגוף דרך חתכים שמבצע המנתח. השומן שמומס בתהליך של המסת שומן בלייזר ממשיך להתנקז באמצעות הגוף עצמו גם בתקופה שלאחר הניתוח כך שאת התוצאות נראה מתפתחות לאורך זמן. ניתוח עוד יותר פולשני בתחום זה הוא ניתוח שאיבת שומן. יש להקפיד על כך ששני הטיפולים האלה יבוצעו על ידי רופא המתמחה בתחום על מנת למזער סיכונים או סיבוכים, ויש להקפיד על מנוחה מספר ימים לאחר הניתוח שמבוצע בהרדמה חלקית או מלאה.

 

 

המסת שומן בלייזר מחירים (לפי עלות טיפול) 

לרוב יש צורך בטיפול אחד בודד אך עשוי להשתנות בין מטופל אחד לשני. מחירי המסת שומן בלייזר משתנים בהתאם למספר רק של פרמטרים ונעים בעלות טווח שבין 6.500 שקלים לבין – 13.000 שקלים כאשר לאזור המבוקש של משקל רב ומכריע בכל הקשור למחיר המסת שומן בלייזר. המחירים עבור טיפולים בודדים יהיו תמיד גבוהים יותר מאשר סדרת אזורים מוזמנת מראש. כך שלמעשה המחירים לפי הם כך:

בירכיים: 6.000 שקלים בממוצע .

בסנטר כפול: בין 5.800 שקלים לבין – 7.000 שקלים .

בזרועות: בין 7.500 שקלים לבין – 8.000 שקלים .

בישבן: בין 7.500 שקלים לבין – 8.000 שקלים .

בטן תחתונה: בין 8.500 שקלים לבין – 11.000 שקלים .

בטן וחזה: בין 9.000 שקלים לבין – 12.000 שקלים .

 

המלצות וחוות דעת

*רצוי מאד לבדוק את המרפאה בטרם אתם הולכים לסגור עמה חוזה התקשרות לטיפול/ים ולבקש כ-3 טלפונים של מטופלים אחרונים מתוך המאגר של המרפאה אך אל תתנו בשום אופן למזכירה/הרופא ומי מטעמו להחליט איזה טלפונים לתת, אלא בקשו וללא כל בושה לראות על גבי הצג המחשב את הרשומים ולבחור בצורה אקראית משלכם. כך למעשה תמנעו מהרופא/ מי מטעמו לספק לכם המלצות שאינן רלוונטיות שכן בטוח לגמרי שיספקו לכם לקוחות שהציגו שביעות רצון מהטיפול ואתם רוצים לשמוע חוות דעת יותר אמתיות ומגוונות. חשוב לזכור כי חוות דעת אחד לא מספיק כדי להחליט עם באמת ישנם המלצות על המרפאה הספציפית ממנה התרשמתם ולמעשה ניתן בנוסף למספרי הטלפון שסיפקו המרפאה גם לבצע חיפושים שונים תחת שמה של המרפאה או הרופא ברשת האינטרנט, יתכן שתגלו כמה דברים חשובים ומכריעים.

 

לפני ואחרי המסת שומן בלייזר

אנו ממליצים לכם לבקש מנציגות המרפאה בה אתם מבקרים תמונות של מטופלים שעברו את הטיפול
וצילמו את עצמם לפני ואחרי אך כדאי להתבונן טוב טוב בתמונות ולנסות להבחין בתוצאה שהתקבלה.
לעולם אל תסמכו רק על אותן תמונות שמספקים לכם במרפאה וביקשו לקבל 2-3 מספרי טלפון של
בשיטת המסת שומן בלייזר (שלא יספרו לכם על שמירת סודיות רפואית) שכן, עם מזכירת המרפאה תקבל רשות
קודם להעברת מספר הטלפון אז הכל בסדר וניתן לייצור קשר לשוחח ורצוי גם לבקש להגיע אל המטופל לשאול כמה שאלות על הדרך בנושא שירות וחוות דעת כללית על המרפאה, על הטיפול ולראות כמה תמונות לפני ואחרי הטיפול. אנו ממליצים לכם לא להתבייש מכלום, לא לזלזל ולא לסמוך על איש לגשת לטיפול רק כאשר הנכם בטוחים כי הנכם בדרך הנכונה, עם המידע הרב ועם הרופא שאתם סומכים עליו באמת!

 

אנו נותנים שירות באזורים:

בצפון : בחיפה, בטבריה, בנצרת, בקרית שמונה, בגליל מערבי לרבות בנהריה, בעכו. בקריות, בטירת הכרמל, בעתלית, אזור חוף הכרמל, בנשר, ביקנעם, בקרית טבעון, במגדל העמק, עבפולה ובחדרה.

בשרון : ברעננה, בכפר סבא, בהוד השרון, ברמת השרון, בנתניה ובהרצליה.

במרכז : בתל אביב, בחולון, בבת ים, ברמת גן, בגבעתיים, בפתח תקווה, בראש העין, בראשון לציון, בנס ציונה, ברחובות ובקרית אונו.

בירושלים : במודיעין, בבית שמש והסביבה.

בדרום : באשדוד, באשקלון, בבאר שבע בשדרות ובאילת.

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת

ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.

המסת שומן בלייזר – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השירות ללא כל עלות וללא התחייבות!!