טיפולי להמסת שומן ולהצרת היקפים

טיפולי להמסת שומן ולהצרת היקפים

עבודה מול המחשב, הגיל והרגלי החיים מעמיסים על הגוף שלנו תוספות בלתי רצויות. אורח החיים המערבי כולל שעות עבודה ארוכות ותובעניות. אנשים משקיעים זמן רב במשרד, יושבים מול מסכי מחשב ומבצעים עבודה קפדנית ויסודית המצריכה ריכוז ללא תזוזה רבה. גם אם אנו מבצעים פעילות גופנית סדירה לאחר שעות העבודה לא תמיד אפשר להיפטר מעודפי השומן, ואם כבר מצליחים להוריד אותם לא תמיד הם יורדים מהאזור המבוקש. יש הבוחרים לבצע דיאטות קשות אולם מגלים שהגוף שלהם מעלה את המשקל בחזרה, יש הבוחרים לבצע ניתוח קיצור קיבה או שאיבת שומן ומסתכנים בהליכי הרדמה וכירורגיה. משום כך דיאטות כאסח או ניתוחים הן אופציות בעלות סיכון שלא מתאימות לכולם.

כדי לבצע הצרת היקפים בצורה בטוחה ויעילה פותחה השיטה של המסת שומן ללא ניתוח. מחיר המסת שומן בדרך זו הוגן ומתאים לכל כיס. אנו ממליצים לכם עוד היום להשאיר פרטים בטופס הנמצא באתרנו ונציג מקצועי יחזור אליכם מהמרפאה המובילה בתחום המסת שומן ללא ניתוח.

מה כלול בתהליך של המסת שומן ללא ניתוח

המסת שומן זהו תהליך המביא להצרת היקפים בשיטה יעילה ונוחה. הוא מתבצע באמצעות מכשיר אולטרה-סאונד הפוגע בתאי השומן ובכך מסייעות במתיחת הבטן. בדרך זו אפשר לטפל במאגרי שומן ספציפיים שאותם מבקש המטופל למוסס באזורים שונים בגופו, לפי בחירתו. גלי האולטרה סאונד חודרים לעומקים שונים בטיפול ומפרקים את תאי השומן בהם, במהלך טיפול שאורכו כשעה ואשר מתבצע על ידי מטפל מוסמך ומקצועי. המטפל מעביר את המכשיר באזורים הרצויים ומבצע תהליך המסת שומן שמביאה להצרת היקפים.

התהליך מתאים לנשים אחרי לידה, לאנשים הרוצים חיטוב לפני אירועים כחתונות או בר מצוות, לגברים המעוניינים לטפל בהשמנה בבטן ולכל מי שרוצה לבצע הצרת היקפים בדרך אחראית ויעילה. כדאי לשלב המסת שומן עם תזונה נכונה ועם פעילות גופנית כדי לקבל הצרת היקפים מושלמת. לדוגמה, מומלץ לאדם המבצע סדרת טיפולים של המסת שומן לצרוך דיאטה דלת סוכר ודלת שומן וכך הגוף יוכל לצרוך את האנרגיה מהשומן שהתפרק בטיפול.

היתרונות של תהליך המסת שומן והצרת היקפים ללא ניתוח

כאשר מבצעים תהליך של הצרת היקפים באמצעות המסת שומן יש לכך יתרונות רבים, נוסף על מחיר המסת שומן הוגן:

  • התהליך מאפשר הצרת היקפים בדרך בטוחה ויעילה, ללא צורך בהרדמה ובניתוח.

  • הטיפול אינו פוגע ברקמות שמסביב.

  • התהליך קצר ואחריו אפשר לחזור לשגרה במהירות המרבית.

  • התוצאות מתועדות במכשיר ומאפשרות מעקב לאורך זמן.

  • הטיפול מסייע לתהליך ההרזיה בכך שהוא מגביר את שרפת השומנים.

  • הטיפול אינו כואב והוא בטיחותי למטופל.

  • הטיפול מתבצע בשכיבה, בדרך שמאפשרת למטופל נוחות מרבית.

  • מחיר המסת שומן כולל מעקב אחראי וטיפולים הנערכים תחת השגחה מקצועית.

בתהליך המסת שומן ייהנה המטופל מהצרת היקפים יעילה. מחיר המסת השומן הוא הוגן ומאפשר לכל אחד להסיר את עודפי השומן במקומות שבהם השומן מפריע לו ושאותו לא הצליח להוריד בדרך אחרת, כגון דיאטה או התעמלות.

המסת שומן ללא ניתוח – מאיזה גיל ?

לטיפולי המסת שומן אין גיל ולמעשה ניתן לעבור טיפול המסת שומן בכל גיל אך זאת כמובן לפי שיקול דעתו של רופא מוסמך המכיר את השיטה לעומק, ולאחר בדיקה ייעודית יחליט עם המטופל/ת כשיר/ה לטיפול זה.

 

המסת שומן היא הדרך היעילה להצרת היקפים ללא ניתוח

תהליך המסת שומן באמצעות מכשיר אולטרה-סאונד זהו התהליך האחראי והמשתלם ביותר כדי להגיע לתוצאות של הצרת היקפים משמעותית. מחיר המסת שומן והתהליך הקל והבטיחותי מאפשר לכל אחד להיראות טוב ולחיות חיים בריאים יותר. אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים כדי שנציג של המרפאות המובילות בתחום יצור אתכם קשר ויסביר לכם על תהליך המסת השומן, על מחיר המסת השומן באמצעות מכשיר אולטרה-סאונד ועל הדרך היעילה והבטוחה להגיע להצרת היקפים מהירה שתוצאותיה נשמרות לאורך זמן.

 המסת שומן מחיר

מחיר המסת שומן נחשב די נמוך ביחס לשיטה הכירורגית ולעתים יהיה כדאי לשלב בין שאיבת שומן והמסת שומן באותו טיפול ולהוזיל את מחיר המסת השומן. זה כמובן תלוי במטופל וברמת כשירותו.

מפעם לפעם ישנם הטבות ומבצעים לטיפול בודד אשר מפחית בצורה משמעותית את מחיר הטיפול – השאירו לנו פרטים שלכם להמשך מידע ובדיקת ההטבות באותו זמן.

מחיר הטיפול בשיטה זו כמובן משתנה בהתאם למטופל, ממדי השומן, וכמות העבודה שהרופא מעריך שקיימת. כמו כן, המחירים שמתנים בין מרפאה למרפאה ובאזור הגאוגרפי שלה.

המחירים נעים בין 7.000 שקלים לבין 16.000 שקלים.

המסת שומן מחירים לפי אזור טיפול (בבטן, בפנים, בסנטר)

המסת שומן בבטן מחיר

מחיר המסת שומן בבטן עשוי לעלות בין 3000 שקל לבין – 7000 שקל עבור טיפול בודד שנערך במשך בשעה וחצי, אולם מחיר שאר האזורים נמוך בהרבה והבטן היא למעשה דוגמה של אזור עיקרי וניכר בשומן ועלות הטיפול גבוהה יחסית.

המסת שומן ברגליים מחיר

מחיר טיפול בהמסת שומן ברגליים עשוי לעלות בין 400 ל- 600 שקלים לרגל לטיפול.

טיפולי המסת שומן קיימים גם באזורים:

ירכיים
ברגליים
בפנים
בסנטר
בקרסול
בשוקיים
לטיפול בהקטנת חזה לגבר בהמסת השומן – תחליף לגניקומסטיה.

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
מתיחת בטן – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע ללא כל עלות וללא התחייבות כלל !!