מתיחת בטן היקפית

אידיאל היופי הפך לדבר משמעותי בחיינו ואנשים אשר לא עומדים בו מרגישים, במקרים רבים, ירידה בביטחון העצמי בפרט ובאיכות החיים בכלל. מסיבה זו ענף הרפואה הפלסטית עבר התקדמות והתפתחות אדירה המלווה במגמת עלייה מתמדת של מספר האנשים הנעזרים בו. הודות לחידושים טכנולוגיים ולשיטות שונות ניתן להגיע למגוון תוצאות מרשימות כמעט ללא כאבים ותופעות לוואי בניתוח מתיחת בטן היקפית.

אזור הבטן נחשב לאחד האזורים המזוהים ביותר עם מיניות, אצל גברים ונשים כאחד. בטן חלקה נתפסת כדבר מושך ואסתטי והיא יכולה לשפר את המראה החיצוני פלאות, בעוד עודפי עור או שומנים מיותרים פוגעים באסתטיקה ומקרינים על הגוף כולו. שלמות עם המראה החיצוני שלך תעלה את איכות חייך ואת הביטחון העצמי שלך, עכשיו זה הזמן שלך למלא את הפרטים בטופס ולאפשר לנו לקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר.

 

 

כיצד מתבצע ניתוח מתיחת בטן

ישנן מספר שיטות והליכים בהם מתבצע ניתוח מתיחת בטן ועל הרופא המטפל להתאים את ההליך לנתונים של המטופל וכמובן לתוצאה הרצויה. כאשר מדובר במתיחת בטן צלקות הן חשש שכיח ביותר אך כיום ניתן להסתיר ולמנוע צלקות. למתיחת בטן מחיר גופני נמוך מאוד וכלל תופעות הלוואי יוסברו לך במעמד פגישת הייעוץ הראשונית עם הרופא המומחה. במהלך הניתוחים מסירים עודפי שומן מאזור הבטן בעזרת ביצוע חתכים ושאיבה של אזורים רוויי שומן בפרט או אזורים בעייתיים בכלל. מעבר לשאיבת השומן, במהלך מתיחת הבטן יימתח העור ויהודקו שרירי הבטן התחתונה.

כמובן שלא תמיד יש צורך בכל התהליכים בכדי להגיע לתוצאה ולעתים רק יוסר עור או שומן עודף. הכלים המתקדמים מאפשרים לרופאים מומחים להתאים את תהליך הניתוח לגוף המטופל ולתוצאה המתבקשת. הניתוח מתבצע תחת הרדמה כללית ונמשך כשעתיים.

 

 

למי מתאים ניתוח מתיחת בטן היקפית

ניתוח למתיחת הבטן מתאים לכלל האנשים אשר אינם מרגישים בנוח עם נראות הבטן שלהם. יש להבין כי ניתוח זה אינו מרזה והוא בא על מנת לעצב את הבטן, מסיבה זו הוא פופולרי בעיקר אצל אנשים אשר הצליחו לרזות בעזרת דיאטה או שאיבת שומן ומעוניינים כעת להיפטר מעודפי העור. עודפי עור לאחר הרזיה מעניקים מראה נוזלי ולא בריא לגוף. למתיחת בטן צלקות מינימליות ומוסתרות כך שהיא לא פוגעת באסתטיקה של הגוף.

קבוצה נוספת אשר ניתוחים למתיחת הבטן פופולריים בקרבה היא נשים לאחר היריון. בזמן ההיריון נוצרים עודפי שומן ועודפי עור גדולים אשר לא נעלמים. נשים לאחר היריון עלולות לפתח ביטחון עצמי נמוך כתוצאה מכך וניתוח למתיחת הבטן יכול להחזיר את הגוף שלהם למצב שהיה בו לפני ההיריון.

 

 

ניתוח מתיחת בטן צלקות ותופעות לוואי

כאשר מדובר בניתוח מתיחת בטן צלקות הן חשש שכיח ביותר, ההליך לא אמור לפגוע לך בעונת הרחצה. למתיחת בטן מחיר אסתטי נמוך מאוד, הצלקות ממוקמות באזורים נמוכים מצלקות של ניתוח קיסרי והן מיטשטשות עם הזמן. כאשר הניתוח מבוצע על נשים אשר עברו ניתוח קיסרי ניתן להשתמש במיקום הצלקת מהניתוח הקיסרי ובכך למנוע הצטלקות נוספת.

לאחר הניתוח יש להישאר באשפוז לילה להשגחה ובכדי להימנע מתופעות לוואי או מכאובים יש לעקוב אחר הוראות הרופא המנתח. חזרה לשגרה היא מהירה לאחר ביצוע הניתוח ורופאים רבים מעודדים את המטופלים לחזור לשגרה ספורטיבית במהירות.

 

מתיחת בטן מחיר

כאשר מדובר בניתוח למתיחת בטן מחיר הוא דבר המשתנה בין מטופל למטופל. מכיוון וישנן דרכים רבות לבצע מתיחת בטן, עלות מדויקת ניתן לקבל רק במעמד פגישת הייעוץ עם הרופא המנתח. לעתים תשולב בניתוח גם שאיבת שומן והמחיר של ההליך ישתנה בהתאם. קשה לשים מחיר על שיפור הביטחון העצמי ולהראות בדיוק כפי שתמיד רצית ושווה לפחות לבדוק במה מדובר. להמשך קריאה בנושא עלות ניתוח מתיחת בטן היקפית ומחירים עבור אזורים נוספים, יש ללחוץ על השורה המסומנת.