מתיחת בטן לפני ואחרי

כשמתבוננים בתמונות של מתיחת בטן לפני ואחרי, לא פעם מתפעלים מהאופן בו נראית גזרת הגוף החדשה. אבל חשוב להבין מהם הפעולות שיש לבצע במסגרת ניתוח מתיחת בטן לפני ואחרי הניתוח על מנת להימנע מסיבוכים ובעיות.

מתיחת בטן לפני ואחרי – הכנות

ניתוח מתיחת בטן מתאים לאנשים אשר בעלי גזרה רגילה אך סובלים מעודף של עור ושומן באזור הבטן, אשר אינו מגיב לדיאטות או התעמלות. פעמים רבות מדובר באנשים שירדו דרסטית במשקל או בנשים לאחר הריונות ולידות.

לפני ניתוח מתיחת בטן יש להישמע להוראות הרופא המנתח בקשר לכללי האכילה והשתייה – אין להתחיל בדיאטה רצחנית! יש לשמור על הוראות הרופא בהקשר הזה.

יש להפסיק לעשן כשלושה שבועות לפני הניתוח ושלושה שבועות לאחריו.

יש להתייעץ עם הרופא באשר ללקיחת ויטמינים או תרופות.

יש להימנע מחשיפה לשמש, בייחוד באזור המיועד לניתוח.

חשוב מאד לבצע בדיקות רפואיות כלליות לפני ניתוח מתיחת בטן על מנת לוודא כי לא קיים סיכון כל שהוא במהלך הניתוח. בנוסף, במקרה של התפתחות מחלה או הצטננות לפני הניתוח, סביר להניח כי הניתוח יידחה.

צריך להכין חגורת בטן יפנית או מחוך מתאים, אותם יש לחגור לאחר הניתוח על מנת לשמר את תוצאותיו ולהעניק תמיכה.

 

מתיחת בטן – אחרי הניתוח

לאחר ניתוח מתיחת בטן, הבטן תהיה נפוחה וייתכנו כאבים ותחושת אי נוחות. למקרים כאלה, הרופא ייתן לכם מרשם של משככי כאבים אותם תוכלו ליטול.

לאחר הניתוח, הצוות הרפואי ישקול, בהתאם להיקף ומהלך הניתוח, מתי ניתן לשחרר את המנותח מבית החולים, זה יכול להיות באותו יום או כמה ימים לאחר מכן.

המנותח מקבל הוראות מפורטות כיצד להתקלח ואיך להחליף תחבושות.

אחרי מתיחת בטן חשוב להתחיל ולהתהלך, על אף הקושי, מהר ככל הניתן.

התפרים החיצוניים יוסרו לאחר חמישה ימים והתפרים העמוקים יוסרו לאחר כשבועיים.

החלמה מוחלטת לאחר ניתוח מתיחת בטן יכול לקחת כמה שבועות, ובכל מקרה, התעמלות ופעילות גופנית תסייע להחלמה וכן לשמירה על התוצאה.

מתיחת בטן לפני ואחרי היא לעתים הבדל של שמים וארץ. בדרך כלל רוב המנותחים מרוצים מהתוצאה של ניתוח מתיחת בטן, אך כמו בכל ניתוח מורכב, גם פה קיימות אפשרויות של סיבוכים ובעיות. לכן חשוב ללכת לרופא מומחה ומוסמך שיכול לייעץ לכם אודות מתיחת בטן לפני ואחרי ולהעניק לכם את הטיפול המסור, האיכותי והמתאים ביותר עבורכם. גם כאשר אתם מתבוננים בתמונות של מתיחת בטן לפני ואחרי, על תמהרו לקבוע תור לניתוח. בררו מהן האפשרויות והאם אתם מתאימים לניתוח כזה ורק אז תתחילו בתהליך.

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
מתיחת בטן – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע