שאיבת שומן ללא ניתוח

שאיבת שומן ללא ניתוח – אנשים רבים מתמודדים עם הקושי לרדת במשקל באמצעים "טבעיים" כמו דיאטה או פעילות גופנית ולכן לא פעם נדרשים להתערבות רפואית בדוגמת ניתוח שאיבת שומן. עם זאת לא לכולם האופציה הניתוחית היא האידיאלית, בכל זאת מדובר בהליך רפואי הדורש הרדמה ואינו חף מתופעות לוואי. אולם כיום למרבה המזל, ישנן לא מעט דרכים להיפטר מהמשקל העודף גם ללא ניתוח ובעזרתו של מכשור מתקדם ומפותח.

 

 

שאיבת שומן ללא ניתוח – יש חיה כזאת?

לרשות כל אלו שחוששים מההשלכות הנלוות לניתוח, קיימות כיום מגוון אפשרויות חלופיות. שאיבת שומן ללא ניתוח היא הטרנד החדש בתחום האסתטיקה והיא כוללת טכניקות חדישות אשר משאירות את סכין הניתוחים מאחור ואתו את עודפי השומן וכן בעיות נוספות כמו רפיון עור. בין הטכניקות בהן נעשה השימוש הרב ביותר ניתן למצוא את הבאות – שאיבת שומן באמצעות גלי רדיו, קרני לייזר, אולטרסאונד ועוד. שיטות אלו מהוות תחליף לניתוח שאיבת שומן ומספקות את אותן התוצאות ללא פעילות פולשנית, ברוב המקרים. כדי להכריע לכאן או לכאן יש להכיר את כל הפרטים הנוגעים לטכניקות החדשות של שאיבת שומן מחיר, כמובן, הוא אחת הסוגיות החשובות, אולם לא תמיד מומלץ שהמחיר יהיה השיקול המרכזי.

 

 

איך עובדות השיטות הפחות פולשניות לשאיבת שומן?

בניגוד לניתוח, מכשירים הפועלים על גלי רדיו או לייזר, למעשה ממוססים את תאי השומן העודפים ולאחר מכן, מסלקים אותם מן הגוף בין אם באמצעות שאיבתם ובין אם על ידי אמצעים טבעיים יותר, תלוי בטכניקה שבוחרים. שיטות אלו מתמקדות בתאי השומן באופן נקודתי ונעשות בדיוק רב על ידי הצוות המקצועי, כך שלמעשה הן נחשבות למאוד בטיחותיות. הרקמות הקרובות לרקמות השומן נותרות ללא פגע, תהליך ההחלמה מהיר יותר מההחלמה לאחר ניתוח והוא כולל מינימום תופעות לוואי או סיכונים. כאשר אלו הנתונים, אין זה מפתיע שרבים מחליטים לוותר על ניתוח של שאיבת שומן כליל.

 

שאיבת שומן ללא ניתוח – מחירים ?

בין אם בניתוח ובין אם בלי, בכל מקרה בו מדובר בשאיבת שומן מחיר ההליך גם הוא משחק תפקיד מרכזי. כשם שישנם הבדלים בין סוגי ההליכים, ישנו הבדל גם במחיר באופן בלתי נמנע. אם משווים את מחירה של שאיבת שומן ללא ניתוח למחירו של ניתוח שאיבת שומן אין ספק כי מחירן של הטכניקות שאינן פולשניות נמוך יותר ולו רק בגלל שהן אינן מצריכות אשפוז או חדר ניתוחים. עם זאת, זה המקום לציין כי השיקול באם לבחור בשיטה זו או אחרת לא צריך להיעשות מטעמי תקציב, אלא להתבסס על מידת ההתאמה בין המטופל לבין ההליך.

למידע אודות מחירים של שאיבת שומנים – מחירון.

ניתוח שאיבת שומן VS שאיבת שומן ללא ניתוח

כמו בכל דבר אשר לו יתרונות וחסרונות כך גם לשאיבת שומן. כאשר מתייחסים ליתרונות של שאיבת שומן מחיר הוא היתרון הראשון לטובת שאיבה ללא ניתוח, כאמור המחיר נמוך יותר. יתרונות נוספים לתהליך הם אלו הבאים –

  • תופעות הלוואי מינוריות וקלות יותר
  • הטיפול פשוט ולרוב אינו כולל פעילות פולשנית
  • אין צורך באשפוז
  • התהליך כולל ביצוע חתך קטן עם לייזר אשר אינו דורש תפרים
  • ניתן לטפל באנשים אשר נמצאו כלא מתאימים לניתוח
  • ניתן לטפל באזורים אליהם קשה יותר להגיע בניתוח
  • ניתן לחזק ולמתוח עור רפוי

 

מהם החסרונות של שאיבת שומן ללא ניתוח?

כמובן שבכל הנוגע לשאיבת שומן מחיר התהליך חשוב, אך לא צריך לשמש כגורם הכרעה מרכזי יש לשקול גם את החסרונות אשר נלווים לתהליך או לפחות להיות מודעים אליהם. בין החסרונות הבולטים נמצאים אלו הבאים –

  • אפשר לטפל רק בכמות מוגבלת של שומן
  • הטיפול עלול לקחת זמן ממושך, במידה ומטפלים בכמה וכמה אזורים
  • בין הסיכונים הנלווים לתהליך הוא הסיכון לקבלת כוויה

בין אם אתם מעוניינים בשאיבת שומן ללא ניתוח ובין אם בניתוח שאיבת שומן השאירו את פרטיכם ומיטב המרפאות הטובות ביותר בתחום יחזרו אליכם בהקדם עם הצעת מחיר ועם כל הפרטים הנלוויםצרו קשר להמשך פרטים

 

אנו נותנים שירות באזורים:

בצפון : חיפה, טבריה, נצרת,קרית שמונה, גליל מערבי לרבות נהריה, עכו. קריות, טירת הכרמל, עתלית, אזור חוף הכרמל, נשר, יקנעם, קרית טבעון, מגדל העמק, עפולה וחדרה.

בשרון : רעננה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, נתניה, הרצליה.

במרכז : תל אביב, חולון, בת ים, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, ראש העין, ראשון לציון, נס ציונה, רחובות,

קרית אונו.

בירושלים : במודיעין, בבית שמש והסביבה.

בדרום : באשדוד, אשקלון, באר שבע שדרות ואילת.

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
המסת שומן בגלי רדיו – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע