כמה עולה שאיבת שומן

שאיבת שומן היא אחד מההליכים הכירורגיים הקוסמטיים הפשוטים והקלים ביותר ואנשים רבים
עוברים שאיבת שומן באזורים שונים בגוף תחת השאיפה לאורח חיים בריא ונוח יותר.
שאיבת שומן אינה משנה את איכות העור ומטרתה היא שיפור הפרופורציות של מבנה מולד
כדוגמת הירכיים ותחתית הזרועות או במתן הדחיפה הראשונה לכיוון הגוף המגיע לך.
לפני שנספר לכם כמה עולה שאיבת שומן, חשוב מאוד להבין ששאיבת שומן אינה תחליף לפעילות
ספורטיבית או לדיאטות נכונות ולמעשה אנשים אשר לא מחליטים החלטות בריאות יותר לאחר
ההליך מגלים כי אומנם המקומות מהם נשאב השומן אינם משמינים אך שאר הגוף כן.
כיום לשאיבת שומן מחיר אשר מתאים כמעט לכל אחד או אחת וניתן למצוא סיוע במימון ההליך
במרפאות השונות ובקופת החולים שלך.

עכשיו זה הזמן שלך לעשות את הצעד הראשון לקראת שארית החיים שלך, עם השארת פרטים בטופס
אנו נדאג לקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות ביותר עבורך. בשיחות הטלפון ובפגישות הייעוץ הראשוניות
והלא מחייבות יסופקו לך כל הפרטים כולל עלויות וכך ניתן גם לבצע עבור שאיבת שומן השוואת מחירים נבונה.

למי מתאים לעבור ניתוח שאיבת שומן

לשאיבת שומן מחיר גופני נמוך וכדי לוודא כי אין שום מכשולים רפואיים בינך לבין ההליך יש להיוועץ עם הרופא המנתח במהלך פגישת הייעוץ. מעבר לכך, שאיבת שומן מתאימה לכל אדם אשר זקוק לעזרה בהעלמת כמה קילוגרמים של שומן, בין אם הם באזור ספציפי ועקשן או באופן כללי. לקראת הניתוח מומלץ מאוד על הפסקת עישון וחשוב להתייעץ עם הרופא המנתח בנוגע לתרופות הנלקחות על בסיס קבוע. ניתן לשאוב שומן כמעט מכל מקום בגוף – מותניים, בטן, צדי האגן, ירכיים, ידיים, שוקיים, גב, צוואר ועוד. שאיבת השומן מתאימה לגברים ונשים עם מצבורי שומן הפוגעים בפרופורציה או האסתטיקה של הגוף ומחפשים להתחיל אורח חיים בריא יותר. לשאיבת שומן מחיר נמוך יחסית ולכן אינה מתאימה רק לאנשים עמידים וכאשר מדובר בשאיבת שומן השוואת מחירים תראה כי ההבדלים בין המרפאות יכולים להיות משמעותיים. שאיבת שומן רלוונטית ביותר כאשר יש להסיר מעל לליטר וחצי של שומן מהגוף.

אז כמה עולה שאיבת שומן ? ואילו עלויות עוד יש ?

שאיבת שומן אינה מוצר מדף ולכן לשאלה כמה עולה שאיבת שומן יש מגוון רחב של תשובות. הגורמים אשר משפיעים על כמה עולה שאיבת שומן הם מספר האזורים מהם יישאב השומן, כמויות השומן אשר יישאבו, סוג השאיבה וטכניקות הניתוח, סוג ההרדמה ומובן שהנתונים האישיים שלך ושל העור שלך. הדרך הטובה ביותר לקבלת הערכת מחיר היא לבצע לשאיבת שומן השוואת מחירים בין המרפאות השונות ומה שהן מציעות לך. במהלך פגישות הייעוץ הראשוניות יתאפשר לך להסביר את הציפיות שלך מן ההליך, לשמוע על האפשרויות שלך ולהבין את המשמעויות הכלכליות והרפואיות שלהן. באופן כללי טווח המחירים של שאיבת שומן מאזור אחד היא בין 8.000 שקלים ל-32.000 שקלים ומובן ששילוב של מספר אזורים ישנה את המחיר בהתאם. לחצו על שורת קישור למעבר למחירון שאיבת שומן לפי אזורים בגוף (מחירים ממוצעים מעודכנים)

כמה עולה שאיבת שומן ברגליים?

לשאיבת שומן ברגליים מחירים אשר משתנים על פי המאפיינים של הרגליים שלך, התוצאה הרצויה, סגנון הטיפול והמרפאה שבה הוא יתבצע. למרות שיש לערוך השוואת מחירים, לא מומלץ להתפשר על מרפאה חובבנית. חשוב להבין כי מדובר כאן בהליך כירורגי וביצוע חובבני יכול להוביל לתופעות לוואי רבות ולכאבים. הודות למבצעים של המרפאות השונות והסכמי סבסוד עם קופות החולים, ניתן כיום למצוא לשאיבת שומן ברגליים מחירים אשר ניתן לעמוד בהם. באופן כללי, המחירים של שאיבות שומן באזור הרגליים נעים בטווח של בין 8.000 ש"ח לבין 16.000 ש"ח, לפני המבצעים והסיוע של קופת החולים. המחירים משתנים גם על מספר האזורים שצריכים טיפול והמצב שלהם.

כמה עולה שאיבת שומן בירכיים? 

שאיבת שומן בירכיים מתבצע בדרך כלל כולל ברכיים כאשר שני האזורים מתאימים להיות מנותחים יחד. נדיר שתוכלו לבצע רק את הניתוח
רק בירכיים לכן כאשר אתם מבקשים הצעת מחיר לניתוח בירכיים, ביקשו מראש לכלול את הברכיים על מנת שלא תופתעו לגלות תוספת משמעותית במחיר.
מחירו של ניתוח משולב ירכיים וברכיים נע בין 10.000 ש"ח בין 14.000 ש"ח.

כמה עולה שאיבת שומן באזור קו לסת, צוואר וסנטר?

כעיקרון יש מחיר לכל אזור אך כמו שירכיים והברכיים כך גם באזור הפנים יהיה תמיד עדיף ולא תמיד גם ברירה אלא לבחור בניתוח משולב כמה אזורים בפנים.
שאיבת שומן בקו הלסת יחד עם סנטר יעלה לכם בין 5.000 ש"ח לבין 7.000 ש"ח ועם תוסיפו גם את הצוואר (אצל רוב האנשים אין ברירה) תוסיפו רק כ-2.000 שקלים נוספים ותיהנו מפנים מחודשות ומתוחות כאחד.

כמה עולה שאיבת שומן בזרועות?

שאיבת שומן בזרועות משתלב עם חלק שורש כף היד, החלק העליון וכף היד. השאיבה מתבצעת עד קו כתפיים בשורש הציר המחבר את היד העליונה לכתפיים.
שאיבת שומן בזרועות נע בטווח מחירים די ברור השומן על מחירו כמעט בכל המרפאות בישראל ונע בין 12.500 ש"ח לבין 14.000 ש"ח.

כמה עולה שאיבת שומן בבטן תחתונה ובבטן עליונה?

להבדיל משאר האזורים בגוף, בבטן ניתן להפריד את הניתוחים בהתאם לכמות השומן המצטבר ומיקומו. שאיבת שומן בבטן תחתונה עולה סביב 18.000 ש"ח בעוד שעלות שאיבת שומן בבטן עליונה נע בין 15.000 ש"ח לבין 16.000 ש"ח.

כמה עולה שאיבת שומן בישבן?

שאיבת שומן בישבן זה האזור הפופולרי ביותר אחרי שאיבת שומן בבטן. מחירו גבוה יחסית לגודל האזור והמורכבות ונע בין 14.000 ש"ח לבין 16.000 ש"ח.

כמה עולה שאיבת שומן דרך קופת חולים כללית, מכבי, מאוחדת או לאומית ?

הידעתם? ניתן להוזיל את מחירו של ניתוח שאיבת שומן ובכלל מחירם של מרבית הניתוחים הפלסטיים דרך השתתפות קופת החולים שלכם. לא כל קופה משתתפת בעלות הניתוח אך חלקן כן והחלק הוא משמעותי. את הניתוחים עוברים ברשתות האסתטיקה והניתוחים והם: קאר שירותי רפואה, פרופורציה ועוד. כמעט ולא ניתן למצוא מנתחים פלסטיים שעובדים עם קופות חולים אך זה לא אומר שלא כדאי לכם לשקול אפשרות לקבלת הנחה משמעותית של אלפי שקלים דרך קופת חולים. המנתחים דרך הרשתות מאד מוצלחים ומדוברים ברחבי הרשת ובכל שנה אנו מדווחים על יותר ויותר ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים המבוצעים ברשתות דרך קופת חולים. רוצים לקבל מידע נוסף לגבי אפשרות סבסוד והשתתפות קופת החולים שלכם בעלות הניתוח ? צרו איתנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר.

תהליך ההחלמה משאיבת שומן

כמה עולה שאיבת שומן אינו הדבר היחידי שצריך להטריד אותך לקראת הניתוח, אף על פי שההשלכות הרפואיות של ההליך על הגוף הן מזעריות יחסית חשוב מאוד לברר אותן וכיצד הן מתאימות ללוח הזמנים שלך. במרבית המקרים ניתן לחזור לשגרה באופן מיידי ואי הנוחות העיקרית נגרמת בעקבות תחבושות הלחץ שיש ללבוש על האזורים אשר נותחו. חשוב מאוד להישמע להוראות הרופא המנתח ולא לחזור לפעילות ספורטיבית לפני המלצתו.

מידע נוסף בתחום זה: שאיבת שומן בבטן | הוזלת עלות על ידי סבסוד קופת החולים | שאיבת שומן מהסנטר

כל ההוראות לגבי תקופת ההחלמה יינתנו לך על ידי הרופא המנתח במעמד פגישת הייעוץ, לאחר השארת הפרטים בטופס אנו נקשר בינך לבין המרפאות הרלוונטיות אשר יוכלו לספק לך את כל המידע לרבות מחירים ועלויות עתידיות.

השירות אינו כרוך בתשלום וללא התחייבות!!