כך תיפטרי מהשומן מהר

כך תיפטרי מהשומן מהר – כמה פעמים בחייך עשית דיאטה? בכמה חדרי כושר ביקרת? סביר להניח שהתשובות שלך הן גבוהות מ-0 במידה רבה, ונשים רבות יוסיפו ויעידו שניסו שיטות שונות של הרעבה ודיאטה, כדורי פלא שונים וחוגים שבהם הבטיחו לנו תוצאות מהירות ובטוחות אבל לא הרבה השתנה. ובכל זאת, נשים רבות שהצליחו לרדת במשקל עדיין מתמודדות עם גוף שאיננו מוצק או חטוב כפי שציפו, וגם אימונים נוקשים עם מאמן אישי והרמת משקולות לא בהכרח מביאים לתוצאות. זה יכול לקרות כתוצאה ממצבורי שומן באזורי הבטן, כאלה שפשוט לא נעלמים גם אחרי 200 כפיפות בטן יומיומיות.
אם כן, ניתוח מתיחת בטן יכול בהחלט לסייע כאן, או טיפולי בבודי טייט (Body Tite).

 

כך תיפטרי מהשומן מהר

נפרדים מהבטן המנופחת

חייבים להודות שהבטן היא אחד המקומות הבעייתיים ביותר, זה שאנחנו הכי רוצות לראות בו את השינוי, והוא לא קורה – או שהוא קורה לאט מדי וקצת מייאש אותנו תוך כדי התהליך. לפני שאתם מבררים מחיר מתיחת בטן, חשוב להבין מה זה אומר בדיוק וכיצד יכול מכשיר בודי טייט (Body Tite) להוביל לשינוי המיוחל כל כך.
ובכן, המכשיר הזה מורכב מאלקטרודות שמפיקות גלי רדיו, ממיסות את השומן ושואבות אותו החוצה, כך שמדובר בפתרון שמביא לשתי הפעולות הרצויות, גם של שאיבת השומן וגם של המסתו, על ידי שימוש באלקטרודה אחת בתוך הגוף ואחת נוספת בחוץ. בודי טייט (Body Tite) מביא אתו יתרון מרכזי והוא בכך שמדובר בטיפול חד פעמי של כשעה וחצי, באזור ממוקד (הבטן). ההרדמה היא לרוב מקומית, בעיקר כדי לאפשר לטיפול לעבור ללא כאב וגם ההחלמה מהירה מאוד (ימים ספורים). בקיצור, תהליך פשוט וקצר – שמוביל לתוצאות שכל אישה רוצה לראות.

 

 

מה קורה לאחר ההליך?

בודי טייט מתפאר ביתרון משמעותי שהוא הפשטות והמהירות של הטיפול, אבל הוא גם תהליך שאינו מלווה בכוויות. זה חשוב לציון, משום שישנם טיפולים אחרים שבהם המסת השומן מתבצעת בתהליך של חימום, מה שעשוי להוביל להופעתן של כוויות. גם העור ימתח והבטן תיעלם. עם זאת, כדי לשמור על התוצאה היפה זהו הזמן להתחיל לשנות הרגלי אכילה ופעילות וללמוד לאכול בריא ונכון, תוך שילוב ספורט ואירובי בשגרת היומיום.
אם את כבר עמוק בתהליך הזה ואחרי הכל עדיין נותרו עודפי עור שיש להיפטר מהם כדי להשיג את המראה המושלם, ייתכן שניתוח מתיחת בטן יכול לעזור לך כאן. לקבלת מידע נוסף על ניתוח מתיחת בטן ועל מכשיר בודי טייט, השאירי לנו מספר טלפון ונחזור אלייך עם כל התשובות לכל השאלות!

 

 

ניתוח מתיחת בטן – מה הוא?

בפשטות, ניתוח מתיחת בטן נועד כדי להיפטר מעודפי העור שנשארים אצל אנשים שעברו ירידה משמעותית במשקל.
מי שמשקלו עודף בצורה משמעותית אינו יכול להשתמש בפתרונות
כמו בודי טייט (Body Tite) או כלים אחרים להמסת שומן, בשל הסיכון
הכרוך בכך עבור בעלי משקל עודף רב, אך ככל שהמשקל יורד ומתחילים להתקרב אל היעד,
ניתן לבצע שימוש בבודי טייט שייתן דחיפה נוספת לעבר המטרה, ועם השלמת התהליך,
לעבור למתיחת בטן. ישנם סוגים שונים של ניתוחים מסוג זה, וגם מחיר מתיחת בטן תלוי באופי הניתוח.

 

הניתוח עצמו ייקבע בהתאם לעודפי העור שנותרו, כך שבעלי עודפי עור משמעותיים יעברו ניתוח מתיחת בטן שהוא שונה מהתהליך הדרוש למי שיש לו עודפי עור קטנים יחסית, אשר ממוקדים רק באזור הבטן. התייעצו עם רופא, בקשו להעריך את מצבכן ונסו להבין כיצד ניתן לפתור את הבעיה שאתה אתן מתמודדות בצורה הטובה והנכונה ביותר.

 

רוצים כמה עולה השיטות שהזכרנו ? היכנסו : 

מתיחת בטן מחיר | בודי טייט מחיר

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
מתיחת בטן – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע