מתיחת בטן כללית מחירים

מתיחת בטן כללית מחירים דרך פלטינום סוגרת לכם את הפינה באופן מוזל באופן יחסי, כלומר היא תסבסד עבורכם עלות ניכרת מזו המקורית של הניתוח. כאן, נלמד כיצד נרשמים לניתוח שהוא גם 100% בטוח וגם זול בהשוואה למרפאות בטוחות אחרות בענף. ראשית כל, נלמד מי הן המרפאות המובילות בתחום, לאחר מכן, נלמד דרך למצוא את המחיר הנמוך ביותר בתוך אותה קבוצת מרפאות, ובסיום נלמד כיצד לסבסד את השירות דרך קופ"ח ולזכות בתעריף הניתוח הזול ביותר ללא ירידת איכות.

למידע נוסף כמה עולה מתיחת בטן ומהי הפרוצדורה שבטיפול, השאירו פרטים וישובו אליכם בהקדם!

מי הן המרפאות המובילות בענף הניתוחים הפלסטיים?

המרפאות הללו צריכות להיות מאוגדות באיזשהו דף אינטרנט המרכז את כל המידע בנושא של אותם ניתוחים. כזה הוא בדיוק הפורטל שלפניכם. הפורטל בחר את מרפאות הפלסטיקה בבטן בקפידה רבה: רק הטובות ביותר נכנסו למאגר. לכן, כאשר אתם רשומים לפה, אתם אוטומטית תוכרו רק למרפאות הבוטיק, והמידע שלכם לא ייחשף למרפאות גרועות שאמינותן מוטלת בספק אשר כמובן לא רשומות בפורטל הזה. כעת, נעבור לשלב הבא. בהינתן שאתם יודעים מי הן המרפאות הטובות, כיצד עורכים עבור מתיחת בטן השוואת מחירים?

עריכה לטיפול מתיחת בטן השוואת מחירים אחראית מבחינה כלכלית

מתיחת בטן כללית מחירים
מתיחת בטן ושאיבת שומן

עריכת השוואת המחירים מתבססת על ידע ממרפאות הפורטל, ללא כל מגע שלכם עם המרפאות הבינוניות. המטרה היא להגיע, בתוך אותן מרפאות שאנו קישרנו אתכם עמן – למחיר המטרה. פשוט שוחחו עם כמה שיותר נציגי מרפאות, אך אל תסתפקו רק במחיר שיינתן לכם בטלפון, אלא שאלו מה זה כולל, כמה ימי אשפוז תצטרכו קודם לכן, כמה ימי אשפוז תצטרכו אחר כך, והאם יידרשו תרופות לנטילה לאחר הניתוח. רק כשתדעו את המידע הזה, תוכלו להסיק האם תמורת מה שאתם משלמים אתם גם מקבלים שירות מוצדק מבחינה כלכלית.

לסגירה עבור מתיחת בטן כללית מחירים הקופה

מציעה דיל נמוך במיוחד!

מי שמעוניין לסגור דיל עוד יותר נמוך, ולהביא את ההישג שהושג בהשוואת המחירים – למחיר נמוך עוד יותר צריך לפנות לקופת החולים שלו. אם מדובר בכללית פלטינום, הרי שיש לכם דיל אטרקטיבי במיוחד. למציאה בשביל טיפול מתיחת בטן כללית מחירים פלטינום מסבסדת חלק ניכר, ואתם תצטרכו לשלם הרבה פחות ממה שהייתם חייבים מלכתחילה לאותה מרפאה פרטית.

מחירון כללית פלטינום – מרץ 2014:

מתיחת בטן גדולה (לא כולל עלויות נלוות עבור אביזרים נוספים)

16.170 ש"ח

מתיחת בטן חלקית (לא כולל עלויות נלוות עבור אביזרים נוספים)

14.553 ש"ח

מתיחת בטן + שאיבת שומן בטן או מותניים

(לא כולל עלויות נלוות עבור אביזרים נוספים)

18.480 ש"ח

להמשך מידע אודות מחירים, מבצעים והטבות שונות לחברי כללית פלטינום, צרו

עמנו קשר באמצעות הצור קשר באתר ואנו מבטיחים להתקשר אליכם חזרה בהקדם!

שירות המידע אותו אנו מספקים ללא עלות או התחייבות !!