בודי טייט מחיר

בודי טייט מחיר – מטופלים רבים בכל העולם כבר הסכימו והפנימו כי מדובר בהליך טיפולי גאוני לכל דבר ועניין ובא לחדש לרבים שאינם מעוניינים בטיפולים פולשניים לצורך הפחתה מינימלית של עודפי שומן. מדובר למעשה באלקטרודות שמחוברות ומפיקות גלי רדיו RF . גלי הרדיו מסוגלים למוסס את השומן ובאותו רגע אחת מהם גם שואבת את השומן ולמעשה למכשיר יש 2 אפשרויות האחת שאיבת שומן והשנייה המסת שומן כאשר בכל רגע אלקטרודה אחת בתוך הגוף והשנייה מחוצה לו.

ביקורת המוצר מדווחת כי התוצאות בהחלט ממשיות ולמכשיר תועלת רבה. אחת מחוברת כאמור בתוך הגוף והשנייה צמודה לה ומחוצה לה. כך למעשה עורך הטיפול כאשר האלקטרודה אחת קטנה מספקת את גלי הרדיו וגורמת לשומן להתמוסס ולהישאב החוצה דרך חתך או מספר חתכים ולאט לאט הבטן יורדת והתוצאה מידית. שיטת בודי טייט היא אותה שיטה אשר אחרים נוגים לכנותה – המסת שומן.

היתרון הגדול של שיטה זו היא למעשה שאין צורך בסדרת טיפולים ולרוב מספיק טיפול אחד וכבר רואים תוצאות. התהליך אורך בממוצע כשעה. הטיפול מתבצע בהרדמה מקומית בלבד.

 

בודי טייט החלמה

ההחלמה אורכת מס' ימים בודדים ואחרי הטיפול מקבלים מחוך שלובשים אותו על גבי הבטן בהתאמה לגודל להמטופל או המטופלת ומידותיו ואינו מציק או מפריע למטופל במשך הימים שאחרי.

 

 

בודי טייט – מה אחרי זה ?

אל תתרגשו עם תראו עודפי שומן שנוזלים לכם מהבטן במהלך הימים שאחרי,
הסיבה פשוטה והיא בגלל החתכים שעדיין לא הגלידו לגמרי ועדיין פתוחים מעט ובעצם זה לא מה שרצינו ?
אז אל תתרגשו ותנו לו לצאת אך הכינו לכם מבעוד מועד מגבות שאינם צריכים או מטליות
וניירות שאותם תוכלו לזרוק לפח.
סימנים שההליך הצליח הם למעשה אותם נוזלים היוצאים מכם באופן טבעי ולבד וזה מעיד
על ההמסה המוצלחת הממשיכה קצת אחרי ההליך עצמו ולמשך כמה ימים בודדים.
כמו כן, שטפי דם הם דבר שכיח ואין מה לחשוש מהם. סימנים כחולים ישפיעו אף הם ונפיחות באזורים בהם בוצעה השאיבה והמסת שומן, כל אלה הם תופעות שכיחות ומקובלות ועוברות לאחר מס' ימים עד שבוע. בהמשך
נדבר על המחיר הטיפול אך בטרם יגיע לנושא המחיר כמה יתרונות.

 

בודי טייט יתרונות

  • בשיטת המסת שומן – בודי טייט אין כוויות חום להבדיל מטיפולים אחרים ודומים.
  • התוצאה ניכרת ונראית מיד לאחר הטיפול ויותר מכך לאחר כמה שבועות ומשך זמן ממושך (כול זמן ששומרים על תזונה נכונה)
  • ניתן להבחין מיידית ברמת הטיפול ותוצאותיה וב95% מהטיפולים תוך טיפול אחד בלבד.
  • זמן ההחלמה קצר במיוחד וללא כאבים מיוחדים.
  • משך טיפול קצר מאד ביחס לשאיבת שומן או מתיחת בטן בהליך כירורגי.
  • מחיר נמוך מאד ביחס לשיטות אחרות בשוק.

מאמר מורחב בנושא: המסת שומנים ללא ניתוח (כולל מחירים)

 

בודי טייט מחיר

מחיר טיפול בודי טייט משתנה כיום בין מרפאה למרפאה ומיקומה, כך שלמשל:
מטופל שירצה לעבור טיפול באזור המרכז ובמיוחד בתל אביב ישלם מעל ל30% יותר מאשר באזור הדרום או הצפון. המחירים אף משתנים בין אזורים מסוימים בתוך אזור המרכז עצמו בעשרות אחוזים.
גם נושא וותק המרפאה או הרופא משתנים את אופי המחיר ולמעשה זהו אחד המרכיבים המרכזיים בכל הקשור לטיפולי בודי טייט מחיר. בתחום זה אנו עדים לעליות וירידות, מבצעים וחבילות ולמעשה לא ניתן לציין מחיר חד משמעי קבוע אך אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בטלפון או על ידי השארת פרטים ואנו נחזור אליכם, נעדכן אתכם על מחירים, מבצעים וחבילות נכון לאותה עת. השירות מסופק לגולשי האתר ללא עלות וללא התחייבות!

 השאירו פרטים כאן

 

בודי טייט אזורי טיפול שכיחים:

  • האגן
  • ישבן
  • בטן ומותניים
  • זרועות
  • ירכיים פנימיות וחיצוניות
  • בפנים: סנטר כפול (face tite)
  • בצוואר (neck tite)
  • ברכיים
  • המסת שומן לגברים בעלי חזה נשי – (בודי טייט גניקומסטיה)

*האזורים הכי פופולריים הנם זרועות, ירכיים ובבטן ואל כן מיד נפרט מעט על כל אזור.

 

בודי טייט זרועות

כמובן שמתם לב כי לעתים כאשר אישה בעלת עודפי שומן בזרועות מרימה את ידה אז שמים לב לכמות שומן מדולדל זז לו מצד לצד, זה נקרא: "זרועות מדלדלות" עודפי שומן בזרועות הנו דבר ניכר בעיקר בקרב נשים אך גם בקרב גברים והם למעשה מאין סימן היכר המעיד על הזדקנות האדם, גבר או אישה אשר גורם להם להרגיש או להראות מעבר לגיל הנוכחי שלהם. על ידי שיטת בודי טייט זרועות ניתן למוסס חלקי שומן עודף מהזרועות בצורה ניכרת ובולטת, לשטח ולמצק בהתאמה כל חלק בזרוע.

המסת שומן בזרועות על ידי בודי טייט הנה דרך נהדרת אך הנה מספקת על מנת לפתור בעיות אסתטיות בקרב אנשים מבוגרים ולעתים קרובות יש צורך לשלב מספר אזורים של טיפול על מנת שנוכחות האסתטיקה תורגש בעיקר באזור הקרוב לפנים וזאת על ידי המסת שומן משולבת פנים כגון סנטר כפול, לחיים, צוואר, כתפיים ומשם להמסת שומן בזרועות. אגב, המסת שומן בזרועות אינו טיפול רק למבוגרים ולמעשה כיום גברים רבים בשנות ה35-45 מעוניינים למצק את עורם באזורים הקרובים לפנים – זרועות ועוד.

בודי טייט ירכיים

בודי טייט ירכיים הנו טיפול מבוקש מאד אך בחודשים הראשונים לקיץ חלה מגמת עלייה קיצונית של נשים בעיקר ומעט גברים לעבור המסת שומן בודי טייט בירכיים בשל החשש מהפגנת עודפי שומן בירכיים אשר מדולדלים להם וכ-98 אחוז מהנשים מעידות כי מעוניינות לעבור טיפול המסת שומנים כי הן די חוששות לבקר בים או בברכה בימי הקיץ. טיפול בודי טייט ירכיים אינו טיפול אשר נחשב לטיפול גדול ומורכב אך כמו בכל טיפול בודי טייט הוא אכן פולשני לכל דבר ועניין אך מסייע במיצוק אזור הירכיים ומעניק מראה חלק, מוצק ומחוטב כאחד. טיפול זה כמו טיפולים באזורים נוספים מומלץ בשילוב שאיבת שומן קטנה – תלוי במטופל במצבורי השומן הנוכחיים שלו.

 

אז כמה עולה בודי טייט ?

המחיר נע בין 8.000 שקל לבין – 20.000 שקל.

 

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
בודי טייט – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע

השירות ללא כל עלות וללא התחייבות!!