מתיחת בטן בלייזר

עם הזמן והגיל ולאחר הלידות (במקרה של נשים), הבטן היפה והשטוחה מפנה את מקומה לבטן רופסת, עם סימני מתיחה וצלוליטיס. רובם המכריע של האנשים היו שמחים להיפטר מעודפי המשקל, אולם ניתוח כירורגי לצורך העניין נחשב עבורם לפעילות פולשנית שאינה באה בחשבון. אם גם אתם חולקים את אותה הבעיה, תשמחו לגלות שעומדים לרשותכם מגוון פתרונות למתיחת בטן ללא האופציה הניתוחית וביניהן מתיחת בטן בלייזר בשיטת המסת שומן בלייזר.

לקבלת פרטים נוספים אודות מתיחת בטן בלייזר השאירו פרטיכם בטופס ומיטב המרפאות בתחום יחזרו אליכם בהקדם!

מתיחת בטן בניתוח לעומת מתיחת בטן בלייזר

כדי להבין האם החלופה של הצרת היקפים בלייזר מתאימה לכם, יש לבחון קודם כל את שתי השיטות. הראשונה היא האפשרות של ניתוח. ניתוח אשר מטרתו להצר את ההיקפים נעשה תחת הרדמה ונחשב לפעילות כירורגית לכל עניין ודבר. במהלכו המנתח מבצע חתך ושואב מחלל הבטן את תאי השומן העודפים. הניתוח מחייב תקופת החלמה, לעתים לאחריו מופיעות תופעות לוואי וכן הוא דורש מעקב רפואי. לעומתו, האפשרות השנייה אינה פולשנית, היא כוללת את השימוש בטכנולוגיה המתקדמת של הלייזר, כאשר במהלך הטיפול, מתבצעת המסת שומן בלייזר ללא כל התערבות פולשנית.

 

למידע נוסף לגבי מתיחת בטן בניתוח יש להיכנס לקישור: ניתוח מתיחת בטן

יתרונות של מתיחת בטן בלייזר

בעזרת הצרת היקפים בלייזר כל אדם יכול להשיל את הקילוגרמים העודפים וללא מאמץ. לאורך התהליך, הכולל סדרה של טיפולים, תאי השומן מומסים ועוברים למערכת הדם והשתן ומשם נפלטים מחוץ לגוף. אזורים בגוף אשר עברו טיפול בלייזר, לא יפתחו תאי שומן חדשים כך שמדובר בפתרון שילווה אתכם לאורך זמן. יתרה מכך, הטיפול עצמו מוביל את העור לייצר חומר שנקרא קלוגן, חומר המחדש את תאי העור ומסייע לתהליך של מיצוק והגמשה. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של המסת שומן בלייזר, כל אחד יכול להיפטר מהקילוגרמים העודפים ללא חשש ומבלי הצורך לעבור ניתוח, על כל הכרוך בכך.

למי מתאים התהליך?

התהליך מתאים בעיקר לאנשים המעוניינים לרדת במשקל וניסו דרכים חלופיות ללא הועיל. כאמור מדובר במטופלים ולהם מאגרי שומן באזורים נקודתיים בלבד ולא כאלו הסובלים מהשמנת יתר. יש לציין כי ההליך זה אינו מהווה תחליף לניתוח אלא שהנו אופציה חלופית עבור מטופלים שאינם עומדים בקריטריונים לניתוח או שאינם ממהרים לעלות על שולחן המנתחים. לכן אם אתם מעוניינים לדעת האם הצרת היקפים בלייזר זהו פתרון שיהיה יעיל עבורכם, מוטב להיוועץ עם אנשי מקצוע מומחים בתחום.

מה כולל ההליך של המסת שומן בלייזר?

השימוש בלייזר הפך לפופולרי בתחום הקוסמטיקה הרפואית ולכן מבין כל האפשרויות המתקדמות להמסת שומן, לייזר נחשב לאפשרות המועדפת והנפוצה ביותר. התהליך כולל את החדרתו של סיב לייזר קטן אל מתחת לעור באזור הטיפול כאשר האנרגיה שהוא פולט מובילה לפירוק הדפנות של תאי השומן, המסתן ובסוף לפליטתן של אלו אל מחוץ לגוף. תהליך זה נעזר במנגנונים הטבעיים של הגוף, היות ובמהלכו התאים לא נשאבים החוצה אלא שהם מתפרקים ואז נפלטים החוצה באופן טבעי. עם זאת כתוצאה מאותו הליך טבעי, התוצאות אינן נראות באופן מידי אלא בתקופה של חודשיים שלושה לאחר הטיפול.

האם קיימות תופעות לוואי בטיפולי הצרת היקפים בלייזר?

כמו לכל הליך רפואי ישנם סיכונים, במקרה הזה מדובר בסיכונים מינימליים ולכן אין תופעות לוואי רבות. בין תופעות הלוואי שכן עלולות להתקיים – אי נוחות, רגישות אדמומיות באזור המטופל, שקעים או סימנים בעור וכן כישלון, משמע שהטיפול לא יוביל לתוצאות הרצויות.

 

המאמר הזה עניין אותך ? אולי המאמר הבא גם יעניין | מתיחת בטן בלייזר בשיטת המסת שומן – מחירים

 

כדי לבדוק אם המסת שומן בלייזר זו האפשרות הטובה ביותר עבורכם, כן מומלץ להיוועץ במומחים שיעזרו לכם להכריע בנושא וללמוד אותו לעומק בדרככם להגיע להחלטה הטובה ביותר. ידע מקדים יעזור לכם לתאם ציפיות מראש וכך לא להתאכזב. אנו מציעים לכם להשאיר לנו פרטים ונציג אתר "מתיחת בטן" יחזור אליכם מיד להמשך פרטים ואפשרות לקבלת שירות השוואת מחירים יעיל במיוחד אשר כבר חסך לאלפי גולשינו כסף רב – השאירו פרטים כאן