ניתוח פלסטי מתיחת בטן

>> ניתוח פלסטי מתיחת בטן

ניתוח פלסטי למתיחת בטן – גם בלונדינית זה שטחי

והחכמים יאמרו שזה שטחי ליצור בטן שטוחה בכל מחיר אבל הם יכולים להישאר בדעתם כי עדיין הבטן הנפולה היא מיותרת לגמרי והרבה יותר יעיל להיכנס לתוך ג'ינס כשהמידה באזור הבטן תהיה שווה למידה באזור הירכיים. שטחי או לא, יעיל זה כן וחוץ מזה שזה מוסיף המון לביטחון העצמי ולמצב הרוח הכללי. ניתוח פלסטי למתיחת בטן יכול לעשות הרבה טוב עם המטופל או המטופלת וטוב שהרופאים מסכימים להעלות את הביטחון העצמי של המטופל ואת החיוך שלו על הפנים.

ניתוח פלסטי למתיחת בטן לא בא במקום דיאטה ולא בא במקום התעמלות. הדיאטה יכולה לגרום לפירוק תאי שומן וההתעמלות יכולה לחזק את השרירים בבטן תוך העלאת רמת החלבון בגוף. יחד עם אכילה מבוקרת היא יכולה בהחלט לחסוך את הניתוח הפלסטי בבטן אבל, עדיין, יש מקרים בהם אין מנוס מניתוח פלסטי למתיחת בטן כמו במקרים בהם הדיאטה הצליחה מאד והעור נשאר נפול, למשל.

 

ניתוח פלסטי מתיחת בטן – הפרד ומשול!

 
הניתוח מתחיל בחיתוך בקצה התחתון של הבטן התחתונה, הרמת העור וניתוק שלו מן השרירים והשומן. אחרי הניתוק אפשר להסיר את השומן או חלק מן העור ולמתוח אותו. העור שנותר נתפר חזרה. לפעמים יש לתפור אותו במספר מקומות ואז כן יישארו צלקות. הצלקות האלו, אגב, בדרך כלל פחות יפות והרופא יכין את המטופל או המטופלת גם לתוצאות כאלו.

 

מרכוז הטבור – ניתוח פלסטי מתיחת בטן

כן, צריך לשמור שהטבור יישאר במקומו, לפחות למראית עין. לכן, כשמדובר במתיחה גדולה, מוסר הטבור לפני הניתוח ומודבק חזרה. נשמע מסובך אבל זה נגמר רק בתפרים. בסך הכל זהו ניתוח פלסטי בבטן והרופאים כבר מומחים בתפירה יפה. ניתוח פלסטי למתיחת בטן אינו פשוט אבל הוא מוכר ומצטבר בו ניסיון רב.

במשך השנים הבטן מתעייפת. גם העור וגם השרירים מתעייפים ונמאס להם לסחוב, גם את המחשבות וגם את הגב התחתון. כאמור, יש לבצע דיאטה והתעמלות כדי להוריד את הבטן באופן טבעי ובריא אבל, לפעמים, הדיאטה לא עוזרת וגם ההתעמלות לא. מה גם שלפעמים דיאטה שעזרה מאד הותירה עודפי עור. בשני המקרים אפשר לשקול ניתוח פלסטי למתיחת בטן ולפעמים, בניתוח מתיחת בטן מבצעים גם שאיבת שומן החוצה.

בניתוחים גדולים יותר של מתיחת בטן נשארות צלקות די בולטות ולא כל כך יפות. הרופא יביא בפני המטופל את כל התוצאות. ניתוח פלסטי למתיחת בטן לא ייעשה כשיש מעט שומן או מעט עור נפול. ניתוח למתיחת בטן אינו פשוט והרופאים לא ימהרו לעשות אותו במקרה שאפשר להסתפק בשאיבה של מעט שומן או בהתעמלות אינטנסיבית יותר. לעומת זאת, במקרים בהם יש הרבה מאד עור נפול או צורך בהידוק של שריר ייתכן שקופת החולים תממן את הניתוח.

ניתוח פלסטי מתיחת בטן מחירים

בכל הנוגע לעלות ניתוחי בטן להצרת היקפים יש לציין כי מכל הניתוחים הפלסטיים, מחירי ניתוח מתיחת בטן עולה יותר מכולם ועל המתעניין לבצע סקר השוואת מחירים והתמקחות בנושא זה על מנת להוזיל במחירו של ההליך.

לקריאה בהרחבה בנושא מתיחת בטן – היכנסו מתיחת בטן מחירים

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
מתיחת בטן – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע