המסת שומן מחיר

המסת שומן מחיר – כאן נלמד כיצד לאתר מחירים אטרקטיביים עבור טיפול המסת שומן ללא ניתוח, למשל המסת שומן בגלי רדיו RF. ראשית כל, יש לברר בקופת החולים שלכם אם חלה באיזשהו מסלול השתתפות של הקופה. שנית, היכנסו לפורטל מומחים, מלאו את פרטיכם ויחזרו אליכם טלפונית או באמייל ממיטב המרפאות המבצעות המסת שומן בגלי רדיו.

למי מיועד הטיפול

הטיפול נועד לכל מי שחש כי יש שומנים עודפים בגופו. ניתן להגיע לפגישת ייעוץ עם הרופא המטפל, אשר לרוב מקבל את החלטתו האם הליך המסת שומן בגלי רדיו אכן יסייע לחיטוב הגוף וליצירת גזרה דקה יותר במקרה שלכם, או לא. במקרים בהם זה לא יעזור לדעתו של הרופא יוצעו לכם הליכים אחרים, למשל שאיבת שומן בניתוח רגיל,  אשר תהליכיו ומחיריו שונים לגמרי.

 

במהלך הטיפול

במהלך הטיפול מריץ הרופא המטפל מכשיר בשם באדי טייט: זהו מכשיר שמורץ, למעשה, על כל אזורי הגוף בהם דיווח המטופל כי יש לו שומנים, ואשר אובחנו כשומניים על ידי הרופא. ההליך אינו מצריך זריקה או דקירה אחרת משום צורה: גלי הרדיו נכנסים דרך העור לתוך הגוף וממוססים את השומנים. חשוב לציין כי הטיפול בגלי הרדיו כטיפול בפני עצמו אינו חדש, אך לא היה נועד למטרה זו. השתמשו בו בעיקר כאשר אובחן דימום פנים גופי, ואז היה צריך להשתמש בגלי הרדיו כגלי חום על מנת שיחממו את האזור המדמם ויגרמו לעצירתו של הדימום מבלי שיתפתח קריש דם פנים גופי. מפתחים ישראליים השתמשו באותו מכשיר והסבו אותו, לאחר פעולות אלקטרוניות הנדסיות שונות, כמכשיר המוסמך למוסס שומנים פנים גופניים.

 

המסת שומן מחירכיצד הגיבו לקוחות ששילמו על המסת שומן ללא ניתוח ועברו עליך זה?

ברובם המכריע הם הגיבו טוב, לא סיימו את הטיפול עם תופעות לוואי מכל סוג, ואפילו הצליחו לחזור לעבודה כבר יום למחרת ביצוע ההליך. כאשר הרופא היה טוב, ובעל שם – הלקוח גם יצא מרוצה ממה שהוא ראה, משום שהרופא לא מחליט לטפל בכל אחד, אלא רק במי שהוא סבור שאכן יצליח לשפר את גזרתו בעקבות ההליך. לכן, כאשר מיטב הלקוחות יצאו מחוטבים כפי שהם ציפו שהם יצאו לא היה נותר להם אלא להתרצות, אבל חשוב להבין 2 דברים: לא רואים את זה מיד אלא רק חודשיים או 3 לאחר ההליך. כמו כן, אי שמירה על מצב התזונה והספורט עלול להחזיר את גופכם שוב למצב שומני.

כיצד ייראו האזורים המטופלים לאחר המסת שומן ללא ניתוח?

המסת שומן בגלי רדיו עשויה להוביל לכך שייווצרו נפיחויות שבהמשך, כעבור כשבוע, יהפכו לצלקות. הצלקות צפויות להישאר על עורכם למשך 3 חודשים לכל היותר, ולאחר מכן ייעלמו כליל. יצוין כי גזרת האזור המטופל תיראה קטנה ככל שיחלוף הזמן, וכעבור 3 חודשים מיום הטיפול היא תיראה רזה ודקיקה כפי שתכננתם בכניסה להליך טיפולי זה. לכן, השיטה היא המומלצת מכולן לטיפול בבעיות שומן פנים גופניות.

המסת שומן מחיר ?

תמחור הטיפול כרוך בזמן ביצועו, עלות שעתו של הרופא המטפל, וזמן שימוש במכשיר הבודי טייט. שלושת העלויות הללו אינן זולות ועשויות להגיע למחירים 5 ספרתיים עם הספרה 2 או 3 בראשיתן כאשר זהו מימון פרטי לגמרי. בהתערבות קופת החולים, צפויה עלות הטיפול להיות מקוזזת ב– 33 עד 50% מהעלות המקורית ולעלות אלפים בודדים בלבד של שקלים, או מחיר כלשהו הסמוך ל– 10-15 אלף ₪ לכל היותר.

אנו ממליצים על פורטל המומחים הבא: מלאו טופס זה, ותוכלו למצוא שירותי המסת שומן מחיר משתלם!

עשרות אלפי גולשינו לא טועים ולמעשה חסכו המון בזכות שירות השוואת מחירים מנצח שגורם למרפאות פשוט "להתחרות" עליכם.