המסת שומן בגלי רדיו סיכונים וסיבוכים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, כאשר מדובר בטיפולי המסת שומן בגלי רדיו סיכונים וסיבוכים כמעט אינם קיימים. שאיבת שומן בדרכה המסורתית הייתה ניתוח שהוביל ללא מעט כאבים ומחושים שונים, אבל המסת שומן בגלי רדיו אינה מובילה אפילו לדימום מסיבה מאד פשוטה: אלו אותם גלי רדיו בהם משתמשת הרפואה ב– 40 השנים האחרונות לעצירת דימומים פנימיים. כאשר יש דימום פנימי בקיבה, למשל, שיטה מאד פופולרית לטיפול היא עצירת הדימום עם גלי RF. מפתחים בענף הרפואה הסבו את הטכניקה גם עבור המסת שומנים. חשוב לציין כי במסגרת המסת שומן המלצות וחוות דעת חייבות להינתן על ידי רופאים בטרם כניסתכם להליך: למשל, האם טיפול ספציפי זה בגלי רדיו בכלל יפתור את בעיית השומן בגופכם ויהפוך את הגוף למחוטב, או שנדרשת פעולה אחרת?

כדי למצוא להליך המסת שומן בגלי רדיו מחיר אטרקטיבי במרפאות בוטיק – מלאו פרטים בטופס כעת!

המסת שומן בגלי רדיו סיכונים וסיבוכים

חבורות קלות 

אלו חבורות אשר במעל 90% מהמקרים אינן כואבות ואפילו אינן מופיעות עם נפיחות. הן צפויות להפוך לצלקת בתוך פרק זמן קצר ביותר, אך כאן עלינו להיות ישרים אתכם ולספר שהצלקת צפויה להישאר בצבעה הלבן על עורכם לפחות למשל 3 חודשים. לאחריהם היא תיעלם כליל ועורכם יחזור למצבו הרגיל.

נפיחות אדומה

במעט מהמקרים, לאחר המסת שומן בגלי רדיו הופיעה נפיחות בצבע אדום, עם מיחוש קל ביותר שאפילו אינו מהווה כאב ברוב המקרים. הוא צפוי לחלוף לאחר כשבוע ימים, לעתים אולי מעט יותר. הפיכתו לצלקת תקרה באופן מידי אך היא אינה צפויה לחלוף אלא כעבור 3 חודשים. ברוב המקרים, מופיעות חבורות אשר מחריגות את העור רק במראה ולא גורמות למיחושים פר אקסלנס.

סיכונים בטיפול

הטיפול חף מסיכונים, בשל כך שאין בו אלמנטים פולשניים, וכן בשל כך שגלי הרדיו אינם מסרטנים, ומשמשים ברפואה המודרנית לביצוע תהליכים פנים גופניים אחרים ובראשם עצירת דימום פנימי. לרוב, המטופל חוזר למקום עבודתו ולעיסוקו כבר ביום שלמחרת טיפול גלי הרדיו.

נדרש מעקב רופא 

לאחר הטיפול, תידרשו להגיע לפגישות מעקב בהן יבדוק הרופא את האזורים המטופלים ויקבע האם הם "צועדים" בכיוון הנכון עקב ההליך הכירורגי. הוא ימליץ לכם על פעולות נוספות בתחום מתיחת בטן ושאיבת השומן שניתן יהיה לבצע באם התהליך לא הוביל לתוצאות הרצויות, אף על פי שלרוב, מנותח שמתחיל את ההליך הזה גם עובר אותו בהצלחה וזוכה לגזרה דקה, אחרת הרופא ימליץ מראש על טיפול בסגנון אחר. בהליך המסת שומן המלצות וחוות דעת של רופא בטרם ההליך מהוות פעמים רבות את הגורם המניע לבחירה בטיפול הסרת השומנים הרצוי לך כמטופלהתייעצות עם כמה רופאים המטפלים בשיטה זו עשויה לספק לכם מידע מקיף יותר ואמתי יותר אודות המסת שומן בגלי רדיו סיכונים וסיבוכים אפשריים.

הדרך למצוא עבור המסת שומן בגלי רדיו מחיר אטרקטיבי ונוח

על אף כי מדובר בטיפול שעלותו הגולמית מאד יקרה, קופות החולים ברובן משתתפות במימון. יש לסור לאתרי קופות החולים כמו כללית, מכבי, מאוחדת וכד' או לבקר בסניפים ובמשרדים של קופות חולים אלה על מנת לאתר עבור המסת שומן בגלי רדיו מחיר נוח במסלול מתאים בקופת החולים.

המסת שומן המלצות וחוות דעת


יצוין כי שיחה עם רופא המשפחה – כדאי שתתבצע אף היא על מנת שהוא יספק על המסת שומן המלצות וחוות דעת המבטאות מה הוא חושב שאתם צריכים לעשות כדי להיפטר מהשומנים בגופכם.

גם אם יש ביכולתכם לממן את הטיפול בפרטי, עדיף שזה יתבצע דרך קופת החולים

בקופת החולים ניתן יהיה לקבל עבור המסת שומן המלצות וחוות דעת מהרופאים האישיים שלכם גם לגבי אפקטיביות המהלך וגם לגבי מטפלים מומלצים. כמו כן, עבור המסת שומן בגלי רדיו מחיר קופת החולים אינו מעט יותר זול ונמצא בגדר הסביר אך כמובן שמחיר טיפול זה אינו פקטור יחיד ויש לשקול טיפולי מתוך התרשמות ברמת הרופא והשירות.

אהבתם את הכתבה המסת שומן בגלי רדיו סיכונים וסיבוכים ? אנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא באתר כתבות נוספות בנושא זה או פשוט להצטרף לעשרות אלפי גולשי האתר שכבר השאירו לנו פרטים ונציגנו העניקו לכם מידע נוסף ומקצועי, מידע אודות מחירים ודרכי זכאות לסבסוד והוזלת עלויות.

השירות מסופק ללא עלות וללא כל התחייבות מצידכם!

מאמרים נוספים באותו נושא:
המסת שומנים והצרת היקפים

המסת שומנים באמצעות גלי רדיו (כתבה כוללת מחירים)

ניתוח משולב עבור מתיחת בטן ושאיבת שומן