איך משיגים בטן שטוחה

איך משיגים בטן שטוחה – החיים שלנו צרופים באירועים אשר מותירים עלינו את אותותיהם. פשוטו כמשמעו. אם מדובר בלידה אשר מותירה סימני מתיחה או בטן שלא חזרה לעצמה ואם מדובר בירידה מסיבית במשקל אשר הובילה לעור עודף שמאוד קשה להיפטר ממנו. היות והחלום על בטן שטוחה משותף לגברים ונשים כאחד, מכל שכבת גיל או מגזר, כיום ישנם טיפולים רבים בשוק אשר מציעים קיצור של התהליך. (ולמען הסר ספק, לא מדובר בניתוח קיצור קיבה. לפחות לא הפעם).

 

 

השיטה הטבעית – תזונה נכונה ופעילות גופנית

ישנן דיאטות רבות אשר מבטיחות לנו להיפטר מהשומן בבטן בתוך ימים ספורים בלבד. זה מאוד מפתה וכשקוראים על כך, זה אכן נשמע קל למדי. אולם בפועל, אם נהיה כנים, הרי שלא תמיד אחוזי ההצלחה שלנו גבוהים. רבים המקרים בהם הם אף לא קיימים כלל. אך בעולם ורוד, אין ספק כי פעילות גופנית ושמירה על תזונה נכונה לאורך זמן, יכולים להוביל אותנו לתוצאה הרצויה והיא בטן שטוחה ויפה. כמובן שיש לשמור על שגרת קבועה, להמתין בסבלנות ועם הזמן, להתחיל לראות את התוצאות הרצויות. למקפידים מובטחת הצלחה.

 

 

איך משיגים בטן שטוחה

מגוון של אפשרויות קוסמטיות מחכות רק לך

ישנם כאלו אשר מחפשים תוצאות יותר מידיות, אך יחד עם זאת, חוששים להיכנס לניתוח או לבצע פעילות פולשנית כלשהי. עבורם קיים טיפול חדשני שנקרא בעגה המקצועית – בודי טייט. טיפול זה למעשה מבוסס על טכנולוגיה של המסת שומן בעזרת גלי רדיו ובעצם משיג שתי מטרות בפעולה אחת – הראשונה היא המסת שומנים עודפים והשנייה היא חיטוב ומיצוק של הגוף והעור. טיפול זה הוא הפתרון האידיאלי עבור שומן שהצטבר באזור הבטן, אשר הניסיון להיפטר ממנו אינו נוחל הצלחה.

לא תמיד דיאטות או עיסוק בפעילות גופנית אלו הם פתרונות שמובילים לתוצאות, לעתים יש לבחור בטכנולוגיה חדשנית, אשר הצליחה לסחוף את העולם כולו. לכן, היכן שהדיאטות לא מגלות יעילות, נכנס מכשיר הבודי טייט לתמונה ומספק פתרון מוצלח ואיכותי.

 

ניתוח מתיחת בטן – השלב הבא

אפשרות אחרת שקיימת עבור אלו המעוניינים במראה השטוח היא האפשרות הכירורגית הידועה והמוכרת – ניתוח. ניתוח זה מתאים בעיקר לאנשים שירדו מאוד במשקל וכתוצאה מכך, באזור הבטן שלהם הצטבר עור עודף או שיש להם שרירים מעט רפויים, סממנים אשר מונעים מהם ליהנות מהמראה החדש שלהם. עבורם ניתוח הוא אפשרות אולטימטיבית היות ובמהלכו, מוסרים עודפי העור ומצרים את ההיקפים. זה המקום לציין שלא מדובר בניתוח קיצור קיבה אשר יכול להוביל לירידה במשקל, אלא שניתוח זה נותן יותר מענה אסתטי.
בניגוד לבודי טייט, ניתוח מתיחת בטן הוא אפשרות פולשנית יותר אך בדומה לו, אפשרות זו מתאימה גם לנשים לאחר לידה וגם לאנשים מבוגרים לצורך העניין, אשר איבדו את האלסטיות של העור.

 

 

איך מגיעים לבחירה הנכונה?

כאשר קיים שפע של אפשרויות והיצע נרחב של טיפולים המיועדים להשגת הבטן השטוחה והנכספת, הרי שהבחירה עשויה להיות קשה מעט. לכן, כדי להגיע להחלטה הנכונה ביותר, מומלץ ורצוי לבצע סקר שוק, לתאם פגישות עם מומחים, לברר מחירים, לדרוש מידע על כל טיפול וטיפול, לשאול האם ישנן תופעות לוואי וברמה הבסיסית – להיות ערוכים לכל אחד מהתהליכים.

 

בין אם על ידי מכשיר להמסת שומן בגלי רדיו, בין אם על ידי ניתוח כירורגי ובין אם על ידי דיאטה ופעילות גופנית, להשיג את הבטן השטוחה זו בהחלט לא תורה מסיני. כל שצריך הוא להיות נחושים, לבחור את הדרך המתאימה ולהתמסר לאותה הדרך שבוחרים.

 

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
המסת שומן בגלי רדיו – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע