מתיחת בטן בדרך למראה חדש

מתיחת בטן בדרך למראה חדש – בשנים האחרונות עולה המודעות לאסתטיקה ולבריאות, וכמובן – לשילוב בין השניים. אנשים שסבלו במשך שנים מביטחון עצמי ירוד בעקבות משקל עודף רב מחליטים לעשות מעשה ולחולל שינוי. בליווי דיאטנית, עם המון כוח רצון, עם בגדי ספורט חדשים ולפעמים עם עזרה חיצונית כמו ניתוחים שונים לקיצור קיבה למשל, הם מצליחים לראות את השינוי קורה בכל יום. הקילוגרמים נעלמים, הכבדות יורדת והחיוניות חוזרת. אין ספק שגם במשקל עודף ניתן להרגיש טוב, אבל לא בכדי בוחרים אנשים רבים לעשות את המהפך, לרוב מתוך הבנה שלמשקל העודף יש גם סכנה בריאותית. כאשר השינוי הבריאותי מביא אתו גם מראה חדש אין כיף גדול יותר מאשר מסע קניות לחידוש המלתחה וההנאה משלל המחמאות שמגיעות מכל עבר. אחרים בוחרים בדרך אחרת: ניתוח מתיחת בטן או בודי טייט (המסת שומן).

מתיחת בטן לאחר הרזיה דרסטית

אין ספק שלהצליח להתמודד עם בעיית השמנה זה לא דבר פשוט, ולכן אפשר להבין את ההתרגשות שאתם חשים אם גם אתם, כמו רבים אחרים, הצלחתם להשיל ממשקל גופכם עשרות קילוגרמים. עם זאת, בתום התהליך המציאות מכה בנו כשאנחנו מגלים שאחרי הדיאטה הדרמטית הבטן שלנו נראית קצת פחות אטרקטיבית ממה שדמיינו בתחילת הדרך: היא כוללת שרירים רפויים והרבה עודפי עור. גם כאשר אתם משלבים בתהליך הירידה שלכם פעילות גופנית, אין זה אומר שתימנעו מתופעת הלוואי הזו, משום שהיא טבעית והגיונית, ועל אף השינויים הפיזיים המבורכים, עודפי עור תמיד יישארו. אם כן, זה די ברור מדוע אנשים רבים בוחרים לעבור ניתוח מתיחת בטן לאחר ירידה משמעותית במשקל.

מתיחת בטן זה הניתוח שיוכל לעזור לכם להצר היקפים וזה הניתוח שיגרום לבטן שלכם להיראות הרבה יותר יפה ושטוחה, אם אתם מתלבטים כדאי שתפסיקו! אחרי שהצלחתם לרזות כל כך יפה מגיע לכם לפנק את עצמכם עם מתנה שבאמת תשנה את הופעתכם החיצונית ותשלים את המהפך המדהים שרשמתם.

מתיחת בטן בדרך למראה חדש – מה חשוב לדעת?

רגע לפני שאתם קובעים לעצמכם תור עבור ניתוח מתיחת בטן, יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת. ראשית, חשוב שתבינו שמדובר על ניתוח שהולך ונעשה נפוץ ומקובל יותר ויותר ככל שהשנים חולפות והתוצאות המרשימות מדברות בעד עצמן. בנוסף, היו מודעים לכך שהניתוח הזה נעשה בהרדמה מלאה. המנתח מבצע חיתוך אופקי בבטן והניתוח עצמו אורך בין שעתיים לחמש שעות, כך שמובן כי מדובר על פרוצדורה כירורגית לכל דבר, על כל המשתמש מכך. אם בחרתם לעשות מתיחת בטן חלקית הרי שמשך הניתוח יהיה קצר יותר, כשעתיים.

איך מתאוששים מכזאת פרוצדורה כירורגית?

אחד מהדברים שצריך לבדוק לפני שעושים מתיחת בטן, זו כמובן השאלה מה עליכם לעשות אחרי הניתוח ואיך תתאוששו ממנו. באופן כללי כדאי לדעת שאחרי ניתוח כזה תצטרכו להישאר בבית החולים לפחות יום אחד להתאוששות, ולאחר מכן תהיו זקוקים למנוחה. זמן ההחלמה הכללי לגוף נע בין שבועיים לארבעה שבועות, ובסופו של דבר תוכלו לחזור לעבודה בהדרגה. כדאי מאוד לשים לב לא רק לשאלת התזמון ובחירת המנתח, אלא גם לשאלת המחיר. כמו שלא הייתם קונים שום דבר אחר מבלי להשוות מחירים כך גם לא כדאי לכם לבחור מנתח לפני שאתם בודקים עלויות. מדובר על שוק שיש בו היום הרבה מאוד אפשרויות וכל מנתח בתחום הזה יכול לגבות מכם מחיר אחר.

לכן כדאי להשוות ולבחור בקפידה את הרופאים שלכם. עם זאת, שימו לב שהמחיר איננו העיקר, והמנתח הזול ביותר איננו בהכרח זה שיתאים לכם. כאשר מדובר בהליך כירורגי, מקצועיות ואמינות הם שני מאפיינים שאם אתם לא בטוחים שמצאתם, עדיף שתתרחקו מחדר הניתוח.

מאמרים נוספים באותו נושא:

מתיחת בטן מחירים | מתיחת בטן ללא ניתוח | מתיחת בטן לפני ואחרי | מתיחת בטן החלמה

השאירו את פרטיכם בטופס ונציג יצור עמכם קשר בהקדם ויעזור לכם בקבלת ההחלטה החשובה כל כך עבורכם.
מתיחת בטן – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, תתייעצו!
אנו נעזור לכם למצוא את השילוב המנצח של: מומחים מקצועיים במחירים הוגנים ותשלומים נוחים.

השאירו לנו פרטים ותנו לנו לסייע