טיפולי לייזר בבטן

באמצעות קרני לייזר, ניתן למוסס את השומנים בגוף האדם, ועל הדרך לדאוג למתיחת הגזרה. טיפולי לייזר בבטן הוא ממש אידאלי גם מבחינה רפואית וגם מבחינת תופעות הלוואי המופחתות לאחר הטיפול. המסת שומן בלייזר מסייעת בעידוד ייצור הקולגן, חלבון שמיוצר באופן טבעי בגוף האדם אשר תורם לשמירה על גמישות העור, ומניעת הפיכתו לשומני ככל שמידת נוכחותו בגוף גדולה יותר. אם גם אתן מעוניינות לדעת הכל על הטיפול, פנו אלינו!

טיפולי לייזר בבטן – היתרונות!

לא אקט ניתוחי. הקרנות הלייזר מתבצעות ישירות במרפאה, ללא מעשה רפואי המצריך שימוש בסכין. יחד עם זאת, קרן לייזר שמוקרנת ישירות לגוף מהווה אקט פולשני כפי שנלמד בסעיף תופעות הלוואי. יתרון נוסף מתבטא בהיקף הטיפול: נדרש מספר מדוד של תורים לשם הצלחתו. בשונה מלא מעט טיפולים לא מדובר במסע של שנים. עשרה טיפולים, בעשרה תורים שונים ואתן יכולות לומר שהשומנים בבטן היו היסטוריה! נכון, זה לא סוד שישנן תופעות לוואי, אבל בהשוואה לטיפולים שכבר בדקתן, המסת שומן בלייזר הוא בין הידידותיים שיש מבחינה זו.

תופעות לוואי מופחתות!

לאחר הקרנות הלייזר תיתכן אדמומיות באזור בו פגעה הקרן, כמו גם נפיחויות, שטפי דם ואפילו צריבה ישירות על העור. כל אלו לא ברי השוואה לניתוחים של ממש בהם מתבצעת שאיבת שומן. מתיחת בטן בלייזר, אם כן, יכולה גם יכולה להתבסס על הקרנות בלבד, במינימום תופעות לוואי כפי שראינו.

למי הטיפול מיועד?

בראש ובראשונה, טיפול כמו לייזר בבטן מיועד לנשים שיודעות שהן סובלות מעודף שומן והן מעוניינות לחזור לחיות אורח חיים בריא, חלק וחסר הכבדות. יחד עם זאת, שיטה ספציפית זו של המסת שומן בלייזר אינה מיועדת לכל אחת, אלא רק למי שהרופאים אבחנו ומצאו אותה מתאימה להליך. גם מהלכים לשיפור מתיחות הגזרה, כמו מתיחת בטן בלייזר מצריכים בדיקת התאמה: לא כל מי שרוצה שתהיה לה גזרה מתוחה חייבת להשיג את התוצאה באמצעות הליך ספציפי זה.

מהם תסריטי הטיפול השונים בהמסת שומן, והאם יש הבדלי מחירים ביניהם?

ישנה המסת שומן כולל מתיחת בטן בלייזר. ישנה המסת שומן באברים אחרים בהם יש שומן שניתן להמסה כמו הסנטר, הישבן, הזרועות, החזה והירכיים. קיימים הבדלי מחירים בטיפולי ההמסה הללו. על פי רוב זה נמדד על פי גודל האיבר וכמות השומן שיש בו. כמובן שעל פי חישוב זה, הבטן היא המקום בו עלות הטיפול היא היקרה ביותר, לעומת הסנטר והירכיים שנחשבים זולים יותר. בדרך כלל, כשהרופא יאבחן אתכם לבדיקת התאמה הוא יבדוק את כל מוקדי השומן בגוף וימליץ בעצמו על טיפולים שונים.

האם הטיפול מתאים גם לנשים שמנות ללא עודף שומן רפואי, אלא מטעמי אסתטיקה?

כן. המרפאות שאנו בתור פורטל מקושרים אליהן מלאות בסיפורים על נשים מלאות במקצת, וללא בעיות שומן רפואיות, שהצליחו להפוך לרווקות המבוקשות באזור מגוריהן, להחזיר לעצמן את הביטחון העצמי ולפרוח מחדש כנשים יפות, צעירות ודינמיות מאד. כל עוד הרופאים במרפאות אישרו לכן התאמה לטיפול, יהיה זה יותר מבטוח לבצעו, ומאד מומלץ מהטעם האסתטי. זהו אחד הטיפולים היותר ידידותיים לנשים, שאינו מכניס אתכן לחרדה מניתוח עם סכין, ומצריך, לרוב, לא יותר מ– 10 פגישות עם המטפלים. לכן, אם יש לכן הרגשה שהבטן יכולה להיראות טוב יותר, אל תהססו להשאיר אצלנו פרטים, ולשוחח עם רופאים ממרפאות שיקבלו את הבקשה, יתחרו על "התואר" לטפל בך ולהעניק לך את המחיר המשתלם ביותר עבור טיפול זה. השירות שלנו קיים משנת 2007, חסך וחוסך כל יום אלפי שקלים במגוון ניתוחים וטיפולים אסתטיים ומעניק לגולשי הפורטל ערך מוסף ורב כאחד. השאירו את הפרטים שלכן בעמוד זה ואנו נקשר אתכן עם מרפאות המומחים עבור טיפולי לייזר בבטן!

השירות ניתן לגולשים ללא תשלום או התחייבות !!