מתיחת בטן והרמת חזה

אם אינך מרוצה ממראה גופך וישנם כמה דברים שהיית רוצה לשנות כמו גם מתיחה של הבטן וגם להרים את החזה, ייתכן כי ניתוח משולב מתיחת בטן והרמת חזה היא הדרך הטובה ביותר להשיג את החלום. כדי לדעת אם אכן זהו התהליך הטוב ביותר עבורך, עלייך לשוחח תחילה עם מומחה בתחום ולקבוע פגישה מסודרת. יחד, תוכלו לראות מה אפשר לעשות, כיצד יוכל גופך להיראות לאחר הניתוח ולבחור את התהליך הטוב ביותר עבורך. לקבלת פרטים נוספים ולקביעת פגישה ללא כל התחייבות, זה הזמן להשאיר את פרטייך באתר ולקבל רק פניות מקצועיות.

בכתבה שלפניכם נפרט ראשית מהו ניתוח הזה, מתי מומלץ לעבור אותו, היתרונות, הסיכונים והסיבוכים האפשריים, נדבר על ההחלמה וגם על כמה עולה ניתוח משולב מתיחת בטן והרמת חזה.

מהו ניתוח משולב מתיחת בטן והרמת חזה

הגוף שלך מגיב לאורך השנים למה שעבר עליו. מזג האוויר, התזונה, החשיפה לשמש, הריונות, לידות ועוד יכולים להשפיע על הנראות שלו. נשים רבות מרגישות עם השנים כי הבטן הפכה לנפולה ולא מרגישות בנוח עם החזה שהפך להיות נפול. הפתרונות הניתוחיים יכולים להיות יעילים במיוחד וכיוון שהם מתבצעים בהרדמה מלאה אחת הדרכים להגיע אל המראה המושלם היא לבצע ניתוח משולב מתיחת בטן והרמת חזה. ניתוח זה פופולרי בעיקר בקרב נשים לאחר היריון כאשר גופן עובר שינויים משמעותיים כגון: בטן רפויה, סימני מתיחה, עודפי עור וכן גם צניחת החזה בשל התרוקנות החזה.

מתיחת בטן והרמת חזה

מתי מומלץ לבצע מתיחת בטן והרמת חזה?

התשובה לשאלה זו טמונה בך. אם אינך מרוצה גם ממראה הבטן וגם מעוניינת להרים את החזה, זה הזמן לברר עוד פרטים על מתיחת בטן והרמת חזה בניתוח אחד. כפי שנכתב, יש לך אפשרות לבצע בו בזמן את שתי הפעולות ולעבור הליך החלמה אחד. ללא בקשה פרטית שלך כנראה שהרופא לא ימליץ לך לבצע שני ניתוחים וזאת כיוון שהמטרה שלו היא לעזור לך להגשים את החלום. אם את מעוניינת ליהנות ממראה צעיר יותר ולהחזיר את הזמן אחורה, זה הזמן למצוא מומחה שיוכל לעזור לך להגשים את החלום.

*ניתוח זה למי שעברה היריון ולידה מצריך תקופת המתנה של לפחות חצי שנה מלידה ובכל מקרה רק כאשר מוודאים שהחזה התרוקן מחלב.

היתרונות של הניתוח המשולב

ישנם כמה יתרונות לביצוע ניתוח משולב על פני שני ניתוחים. כל ניתוח, של מתיחת בטן ושל הרמת חזה, מתבצע תחת הרדמה. במקרה של ניתוח משולב מתיחת בטן והרמת חזה, ההרדמה היא יחידה וישנו ניצול של ההזדמנות להשיג יותר בפעם אחת. כמו כן, תהליך ההתאוששות הוא אחד והגוף שלך יכול להתמודד איתו היטב. חשוב להבין כי בכל ניתוח ישנם סיכונים וחיסכון בניתוח אחד מפחית את כמות הסיכונים בצורה משמעותית. יתרון נוסף לביצוע מתיחת בטן והרמת חזה באותו הזמן הוא היכולת להשיג את התוצאות האידאליות תוך זמן קצר.

למידע נוסף אודות ניתוח מתיחת בטן ובהרחבה יש להיכנס לקישור: ניתוח מתיחת בטן – המדריך המלא והמקיף!

סיכונים וסיבוכים שכיחים במתיחת בטן

  • דימומים, זיהומים, פעירת תפרים.

  • אבדן תחושה מקומית או כללית באזור המתיחה.

  • צלקות.

החלמה מניתוח מתיחת בטן משולב הרמת חזה

החלמה מניתוח מתיחת בטן והכולל הרמת חזה או ללא הרמת חזה משתנה בין מנותח ומנותח ובכל מקרה תקופת ההחלמה נעה בין שבועיים לשלושה כאשר גיל המנותח משפיע, רמת בריאותו של המנותח, כמות המתיחה ומורכבות הניתוח ועוד. הקשיים הניכרים במהלך תקופת ההחלמה ניכרים בעיקר ביכולות בפיזיות המוגבלות במהלך ההחלמה כמו שכבה וקימה. רצוי מאד ואף חובה ללבוש מחטב בטן מתאים שיסייע בהצטברות הנוזלים וביכולות הפיזיות והתנועתיות. רצוי ללבוש את המחטב למשך בין 30-45 ימים

מידי נוסף אודות החלמה בקישור: החלמה מניתוח מתיחת בטן – כל המידע!

מתיחת בטן והרמת חזה
מתיחת בטן והרמת חזה

מנתח מתאים לביצוע הניתוח

ניתוח משולב מתיחת בטן והרמת חזה חייב להתבצע רק על ידי מנתח עם מוניטין גבוה. השיחה הראשונה עם המנתח חשובה מאד, עליו לתשאל אותך ולהבין מהן מטרותייך. עלייך להבין מה המנתח מתכנן לעשות, להסתכל על תמונות של ניתוחים שהוא כבר ביצע ובאפשרותך גם לבקש לשמוע המלצות מלקוחות שעברו ניתוח דומה.

מתיחת בטן והרמת חזה מחירים ומידע נוסף

מידע על מתיחת בטן והרמת חזה מחירים ומענה על שאלות נוספות יינתן לך באופן פרטני. בפנייה אל הרופא תקבל כל מטופלת הצעת מחיר שונה והסיבות לכך הן המורכבות של כל ניתוח. הבדלים בגודל החזה, הגיל של המטופלת, כמה החזה נפול וכיצד תתבצע המתיחה של הבטן, ישפיעו על ההצעה שייתן הרופא ולכן חשוב להיפגש ולהבין היטב מה יעשה הרופא בניתוח. עלייך לקבל כל מידע ולגשת אל התהליך כשאת מרגישה בטוחה וכשיש לך את כל המידע הרלוונטי.

רוצים לדעת איך ניתן להוזיל את עלות הניתוח? היכנסו לקישור: מתיחת בטן מחירים דרך הטבות מבוטחים

 

רוצה לדעת עוד ? רוצה לקבל מושג לגבי המחירים עבור ניתוח משולב מתיחת בטן והרמת חזה?
על ידי השארת פרטים בטופס צור קשר תוכלו לקבל את כל המידע תוך דקות!

השירות ללא עלות וללא התחייבות!!